Stilhed......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2008

Miss Tina

Skulle lige se hvad det er for en side.............men hvor er her bare stille...8(

Har lige siddet og tænkt på hvad der skal til før der sker noget her.... :$ JaJa, tænke på en søndag....VILDT Jeg skal nok på noget på et tidspunkt.. :D

Men nu er mine spor sat her og jeg vil løbende holde øje med siden..

Miss Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

mcm

Enig....

Men jeg er nu også mere til NB (så få dog p..... til af virke) men det er måske bare en vane sag?!

majbarn2008

Anmeld

22. februar 2008

Zuzet

Hejsa

Vi må bare se at skrive nogle flere indlæg her så folk kommer herover :-)

Syntes denne side er super og den bliver kun bedre og bedre.....især når der så også kommer lidt flere folk herinde :-)

Så skriv løs!!

Hilsner

Lotte

Anmeld

28. februar 2008

gda

Stilhed :) Det kan godt være, men herinde slipper vi får at folk hakker ned på hinanden. Synes godt nok at folk kommer med mange onde kommentare til hinanden på NB.
Blev selv udsat for det, da jeg skrev at jeg kun havde taget 1,5 kg og var begyndt at tabe mine ventebukser. I stedet for at spørge hvorfor og om jeg var ok blev jeg "skældt ud" af en.

Anmeld

28. februar 2008

Zuzet

Gitte D. Andersen skriver:

Stilhed :) Det kan godt være, men herinde slipper vi får at folk hakker ned på hinanden. Synes godt nok at folk kommer med mange onde kommentare til hinanden på NB.
Blev selv udsat for det, da jeg skrev at jeg kun havde taget 1,5 kg og var begyndt at tabe mine ventebukser. I stedet for at spørge hvorfor og om jeg var ok blev jeg "skældt ud" af en.

Ja det gider vi ik spilde tiden på hihi...

Hvad ligger din +vægt så på nu? Jeg er nemmelig også én af dem der næsten ik tager på og jeg fik en ordenlig gang skæld ud af min læge.Min vægt ligger på +1 kg i dag hvor jeg er 28+3

Hilsen

Lotte

Anmeld

29. februar 2008

Louise S.

Hej!!

JA vi må se at få gang i denne gruppe..

Ang, vægten så har jeg også kun taget 2 kg på... Det er ikke fordi jeg er meget overvægtig, omkring 7 kg for meget..

Jeg har til gengæl være til 3d scanning i dag, har ligger bare og hyger sig, sutter på ALT, det vil sige hænder, arme, ben, føder og navlestrengen... Men han ligger med numsen godt og grundigt nede i mit bækken... Så jeg håber at han snart får sig vendt... (Nogle der har erfaring med det?? Jeg er nemlig i uge 32)

Anmeld

29. februar 2008

Miss Tina

Ang. vægten, så mener jeg at det vigtigste er at man har det godt og at pjok tager det på som der er behov for.. Ved godt at de fleste læger/fagfolk har en ide om at det er bedst at der kommer omkring 10 kg på, men det er bare ik alle der har nemt ved at tage på..

Miss Tina 30+

Anmeld

4. marts 2008

gda

Vægten er desværre begyndt at stige kraftigt inden for de sidste 14 dage :( Jeg har nu taget 4,5 kg på. Men jeg ved heldigvis at 3 af kg'erne er vand. Jeg håber ikke der kommer mere, da mine ben er blevet så grimme :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.