MariaE skriver:
Hmmmm... jamen tester du fra dag 13 til dag 17 f.eks..??? ellers finder du joikke det helt rigtige tidspunkt:)
Men nogle har så lav en LH stigning i SÅ kort en periode at de måske kun ville få en positiv test i 5 timer, mens andre kan få en positiv test i 5 dage. Så der er stor forskel selv om man regner med at alle har ÆL, der tster positivt er der altså forskel på HVOR LÆNGE de kan det.
nej teste kun de to dage som skreve fik dem første med posten der d 6/8 + have sex og den 7/8 var den svag = negativ som de skriver på brúgsvejleningen...
Men vi har jo så også haft sex før den 6/8 og efter ja og her den 12/8 nu også*GH*
Vi gør det ca hverandne dag som det nok ca kan ses....
*SS* Sagde gynækologen også var sådan man gjorede det men teste man æl i ca 3-5-8 dage og den var der på en af dagen men de skulle være lige røde eller test stegen mørker ind kontrolstegen skulle man bare hygge hverdag*SS*...
Jeg har siden juni hvor min p-sprøjte udløbe plæt blødt af og til mega iiiiii og haft mens den 11 juni tl 16 også den anden fra 25 til 31 juli....Vi må se jeg tager det u ret rolig hved jo det tog 10 mdr med de to jeg har...Mere det den gang + da jeg vente min datter af jeg skal så snart jeg tester positiv ringe til lægen og få progestan(pga jeg har slap slimhinde så det er stik piller man skal putte op til uge 10).Hvis lægen ikke kan eller vil skal jeg kontakte en gynækolog..Fik dem med min datter...
mvh Henriette
Anmeld