nogle der hved nået om æl-teste hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.427 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2008

H+S Skjolgborg.

jeg hved ikke så meget om det men nu har jeg prøve.... her er lidt om det + sex datoer.
Tro du det er godt nok..

sex i aug-09
d.1/8 d.22/8 sex to gange.
4/8
6/8
6/8 LH test lige to steger røde ca 7/8 sex 7/8 LH test meget svag
10/8 sex

have mens den 25 til 31 juli og mine plæt den 9 hved midnat og
i dag til morgen.

men det med æl fatter jeg ikke da jeg gik til gynækolog i 2005 april til okt sagde de æl teste min æl var på 16-18 dagen alle gange og begge mine to børn er lave på 16 dagen..Men ok nu har jeg så også været fået p-sprøjte i jan 06-april også udløbe den i juli også holde jeg pause og fik den igen i dec.marts og den udløb jo så i juni går jeg da udfra for den siger den kun gælder i 3 mdr men har så også læst ens krop kan der gå helt op til 1 år også med af bleve gravid osv er sku da lidt vildt... men det er mere jo længer man er på den jeg har jo ikke fået den anden 4 gange samlagt...
Hved du nået eller hva tro du og har vi remt godt eller ja....
Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Muffinmus

Tjo.... i må da have ramt i hvert fald:)
Her havde jeg sex 1 gang før Æl og først 1 uge efter igen og vupti...var sgu gravid!
Men jo, din Æl har sikkert ligget på dag 14-15 så. Når dine Æl tests er positive baetyder det jo ikke ÆL...men at Æl som regel vil komme inden for ca 12-36 timer... DEt er jo stigning i LH der bevirker at man får ÆL så derfro vil testen jo vise stigning i LH INDEN æl. Så at have ÆL 1-2 dage før normalt er jo stadig ret normalt:)
Så tror da helt sikkert du har ramt:)

Anmeld

12. august 2008

H+S Skjolgborg.

Tak fordi svar..Vi må se den var jo negativ dagen er...underligt..
Hilsen Henriette

Anmeld

12. august 2008

Muffinmus

Hmmmm... jamen tester du fra dag 13 til dag 17 f.eks..??? ellers finder du joikke det helt rigtige tidspunkt:)
Men nogle har så lav en LH stigning i SÅ kort en periode at de måske kun ville få en positiv test i 5 timer, mens andre kan få en positiv test i 5 dage. Så der er stor forskel selv om man regner med at alle har ÆL, der tster positivt er der altså forskel på HVOR LÆNGE de kan det.

Anmeld

13. august 2008

H+S Skjolgborg.

MariaE skriver:

Hmmmm... jamen tester du fra dag 13 til dag 17 f.eks..??? ellers finder du joikke det helt rigtige tidspunkt:)
Men nogle har så lav en LH stigning i SÅ kort en periode at de måske kun ville få en positiv test i 5 timer, mens andre kan få en positiv test i 5 dage. Så der er stor forskel selv om man regner med at alle har ÆL, der tster positivt er der altså forskel på HVOR LÆNGE de kan det.

nej teste kun de to dage som skreve fik dem første med posten der d 6/8 + have sex og den 7/8 var den svag = negativ som de skriver på brúgsvejleningen...
Men vi har jo så også haft sex før den 6/8 og efter ja og her den 12/8 nu også*GH*
Vi gør det ca hverandne dag som det nok ca kan ses....
*SS* Sagde gynækologen også var sådan man gjorede det men teste man æl i ca 3-5-8 dage og den var der på en af dagen men de skulle være lige røde eller test stegen mørker ind kontrolstegen skulle man bare hygge hverdag*SS*...
Jeg har siden juni hvor min p-sprøjte udløbe plæt blødt af og til mega iiiiii og haft mens den 11 juni tl 16 også den anden fra 25 til 31 juli....Vi må se jeg tager det u ret rolig hved jo det tog 10 mdr med de to jeg har...Mere det den gang + da jeg vente min datter af jeg skal så snart jeg tester positiv ringe til lægen og få progestan(pga jeg har slap slimhinde så det er stik piller man skal putte op til uge 10).Hvis lægen ikke kan eller vil skal jeg kontakte en gynækolog..Fik dem med min datter...
mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.