Veer/plukveer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Dansker I Holland

Hej alle I dejlige kvinder herinde.

Det er nu 4. dag jeg har haft snydeveer, og det er bare SÅ træls. De er regelmæssige i et stykke tid og så går de i sig selv igen. Jeg HADER det! Takket være alle de veer har jeg bare SÅ ondt i ryggen. OG det er ikke SLEMME veer.. Det er noget jeg kan holde ud. Har ikke ringet til fg og gør jeg heller ikke medmindre det gør mega nuller naller. Havde det osse for en uge siden og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre andet end at gå og vente! Og det er bare så nederen, da jeg har mega ondt i lænden pga det Bare lige et brokke indlæg herfra og i håb om at modtage noget vestøv

Sussie 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Jibbe

Masser af vestøv herfra og håber der snart sker noget!

Anmeld

7. november 2010

quar20

arhhh hvor er det bare røv øv altså..!! Jeg døjer med det samme og har gjort det i et par uger nu..!!

Hvor jeg dog bare håber at det snart går igang for os begge så en masse vestøv sender hermed til dig..!!

Anmeld

7. november 2010

Trolde_mor

Åha.. din stakkel..

Sender en masse ve-støv, så du kan få dit lille vidunder ud og ikke skal gå og have ondt i lænden.. *puuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Skal dog lige siges, at man efterfølgende får ondt øverst i ryggen af at gå med den lille

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

Ihhh hvor er I bare søde sammen Nu bliver jo helt glad Og jeg SUGER al den vestøv til mig jeg kan Baby er GODT nok meget livlig på trods af alle de sammentrækninger.. Og baby står forresten fast, så det gør det ikke meget bedre når h*n bevæger hovedet i  mit bækken griner.. Men tusind tak alle sammen Er SÅ glad for at jeg oprettede mig på denne her hjemmeside LOVE IT

Knus til jer alle Sussie 38+6

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

arhhh hvor er det bare røv øv altså..!! Jeg døjer med det samme og har gjort det i et par uger nu..!!

Hvor jeg dog bare håber at det snart går igang for os begge så en masse vestøv sender hermed til dig..!!

Hvor er du sød Tak skal du have Og MASSER af vestøv til dig også

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Åha.. din stakkel..

Sender en masse ve-støv, så du kan få dit lille vidunder ud og ikke skal gå og have ondt i lænden.. *puuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Skal dog lige siges, at man efterfølgende får ondt øverst i ryggen af at gå med den lille

Tak søde Hvor er du altså bare sød Og ja jeg har vist hørt noget om at man kan få ondt øverst i ryggen ved at slæbe rundt på den lille hihi.. Men man kan i det mindste flytte vægten og ikke kun have den foran hihi..

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

Jibbe skriver:

Masser af vestøv herfra og håber der snart sker noget!

Mange tak skal du have Det er hermed inhaleret Smiler..

Anmeld

7. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er du sød Tak skal du have Og MASSER af vestøv til dig også

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.