Han vil ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Banditten´s mor

Altså ammes og jeg stortuder!

Han er lige godt 9½ måneder og spiser masser af mad, så det er ikke ordens undergang. Men jeg er så ked af det...

Er jeg den eneste, der er ked af at skulle sige farvel til amningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Noneother

Årrh ej. Jeg kan godt forstå dig. Amning er bare super hyggeligt, og man har en rigtig god "privat" forbindelse til sit barn.

Justin er 6 måneder nu, og jeg gruer osse for den dag han ikke skal ammes mere.

men prøv at se det positive i det. Du ammede så længe som dit barn ønskede, hvilket er super. -og nu kan du få en lille smule mere frihed til osse at tænke på hvad mor vil.
Prøv evt. at få ham passet en aften, og drik det første glas rødvin (eller hvad du nu drikker) uden dårlig samvittighed. Det glæder jeg mig i hvert fald til.

Anmeld

6. november 2010

Mette.

sylvestersmor skriver:

Altså ammes og jeg stortuder!

Han er lige godt 9½ måneder og spiser masser af mad, så det er ikke ordens undergang. Men jeg er så ked af det...

Er jeg den eneste, der er ked af at skulle sige farvel til amningen?

Jeg kender så godt følelsen!! Det er skrækkeligt hårdt. Min datter er lidt over 6 måneder og sagde selv stop da hun blev 5. Jeg var så ked af det og savner det rigtig ofte.

Jeg prøvede og prøvede at ligge hende til og trods jeg havde masser af mælk ville hun bare ikke mere. Men, vi gjorde det så længe som de ønskede, også kan du godt klappe dig selv på skulderen for at gøre det. Det er bare om at finde nogle andre "private" ting som kan erstatte de hyggeligt amme-stunder lidt.

Anmeld

6. november 2010

Banditten´s mor

Tak for jeres søde svar. Det er rart at høre at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. Manden har prøve at trøste, men han kan jo ikke rigtig sætte sig ind i situationen.

Der er jo ikke andet for end at forkuseret på de positive ting og hygge os på andre måder.

Jeg kommer højest sandsynligt til at savne det meget!

Anmeld

6. november 2010

Bare mig..

Du er bestemt ikke den eneste!!

Jeg havde enormt meget at se til da jeg fødte.. - Jeg skulle op til den første eksamen på HF halvanden uge efter jeg fødte og så gik jeg ellers til eksamener halvanden mdr efter... - Da hun var 2 mdr, og alt det der stress var ovre, ville mælken heller ikke mere.. Sådan fra den ene dag til den næste nærmest..

Jeg var og ER så ked af at jeg ikke ammer.. Jeg savner det SÅ meget!!! HELDT VILDT, selv om hun nu er knap 6 mdr.. Det er så hårdt for mig, at jeg ikke ammer mere..

Når jeg er i mødregruppe går jeg gerne væk fra de andre af, hvis en af dem ammer eller ammede, for der er ikke nogen af dem der gør det mere.. - Men jeg gik, for jeg kunne ikke holde ud og se på det.. - Det ved de godt, så der er ikke noget der.. Men det er FRYGTELIGT at have det sådan..

Jeg saver det så inderligt! Så vær du glad for du kunne så lang tid!

Anmeld

6. november 2010

Banditten´s mor

~~M.Nielsen~~ skriver:

Du er bestemt ikke den eneste!!

Jeg havde enormt meget at se til da jeg fødte.. - Jeg skulle op til den første eksamen på HF halvanden uge efter jeg fødte og så gik jeg ellers til eksamener halvanden mdr efter... - Da hun var 2 mdr, og alt det der stress var ovre, ville mælken heller ikke mere.. Sådan fra den ene dag til den næste nærmest..

Jeg var og ER så ked af at jeg ikke ammer.. Jeg savner det SÅ meget!!! HELDT VILDT, selv om hun nu er knap 6 mdr.. Det er så hårdt for mig, at jeg ikke ammer mere..

Når jeg er i mødregruppe går jeg gerne væk fra de andre af, hvis en af dem ammer eller ammede, for der er ikke nogen af dem der gør det mere.. - Men jeg gik, for jeg kunne ikke holde ud og se på det.. - Det ved de godt, så der er ikke noget der.. Men det er FRYGTELIGT at have det sådan..

Jeg saver det så inderligt! Så vær du glad for du kunne så lang tid!

Årh! Kram til dig.

Tro mig! Jeg er glad for at jeg har kunne amme så længe, meeen jeg ville så gerne have hyggestunderne bare lidt endnu. Jeg har virkelig nydt at amme min barn.

Men han vil være en stor dreng og ikke have sin mors babs mere og jeg kan jo ikke tvinge den i ham (så bider han osse bare...)

Så jeg må sige farvel og tak for denne gang til amningen og måske ses vi igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.