Sebra lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.032 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Var der nogle af jer der var afsted?

Jeg var afsted sammen med en veninde, og fik en masse gode ting med hjem til billige penge

Vi var der kl. 9.50 (de åbnede kl. 11.00), men da vi kom var der allerede maaaange mennesker - de første var kommet ved 8-tiden om morgenen og der blev virkelig STORhamstret så det vil noget

Jeg skal helt sikkert afsted igen næste år!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Faith

Må vi ikke se noget af det du købte?

Anmeld

6. november 2010

Jo da - havde også overvejet lige at smide et billede ind, indtil jeg opdagede kameraet var løbet tør for strøm. Ligger lige billede ind senere, når min skrigemarie er faldet til ro

Anmeld

6. november 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jo da - havde også overvejet lige at smide et billede ind, indtil jeg opdagede kameraet var løbet tør for strøm. Ligger lige billede ind senere, når min skrigemarie er faldet til ro

Anmeld

6. november 2010

Der var i øvrigt SÅ mange fine ting til drenge - tæpper, puder, mapper, kasser, rangler osv. Der var ihvert fald et større udvalg og mere af hver enkelt ting, modsat til pigerne - ærgeligt du ikke var afsted Mia... Er sikker på du kunne have brugt en bondegård på lækre ting til drengene

Anmeld

6. november 2010

Faith

Der var i øvrigt SÅ mange fine ting til drenge - tæpper, puder, mapper, kasser, rangler osv. Der var ihvert fald et større udvalg og mere af hver enkelt ting, modsat til pigerne - ærgeligt du ikke var afsted Mia... Er sikker på du kunne have brugt en bondegård på lækre ting til drengene

Netop derfor jeg ikke var afsted. Jeg er en meget svag sjæl at friste når det kommer til at shoppe!

Anmeld

6. november 2010

sarahb

min mor skulle have været afsted for mig og købe stort ind, men hun landede først i dag fra New York og jeg turde ikke tage turen da jeg er ok tæt på termin. Så ØV.. jeg skulle ellers ha haft såååå meget..

Anmeld

6. november 2010

LISBETH:-)

Der er lavet en seperat lagersalg kategori.

Ville også rigtig gerne have været afsted men viste slet ikke det var der:-)

Anmeld

6. november 2010

smillaluna skriver:

Netop derfor jeg ikke var afsted. Jeg er en meget svag sjæl at friste når det kommer til at shoppe!

Hehehe, samme her, men når nu det er SÅ billigt, så kan det da ikke gå HELT GALT - eller hva?!

Næste år tager jeg dig under armen, også tager vi afsted sammen!!

Anmeld

6. november 2010

sarahb skriver:

min mor skulle have været afsted for mig og købe stort ind, men hun landede først i dag fra New York og jeg turde ikke tage turen da jeg er ok tæt på termin. Så ØV.. jeg skulle ellers ha haft såååå meget..

Ej, det var da ærgeligt, men forstår da ikke hvorfor du ikke bare tog afsted alligevel?!

Da jeg var gået 1 dag over termin, tog jeg til Tyskland og handlede ind sammen med min mand - det gik nu ganske fint, men lillesøster valgte heldigvis også først at komme 8 dage senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.