Hjælp mig.. Vil I ikke nok? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Maya-mus

Kære mødre!

Jeg er nået til et punkt, hvor jeg simpelthen er blevet så frustreret og ked af det indeni...

Min dejllge søn William på snart 4½ måned, er næsten begyndt at nægte at sove om dagen.. Jeg er ved at blive fuldkommen bims i mit hovede! Jeg "kæmper" en vild kamp med ham, hver evig eneste dag, for at få krudtuglen til at lukke øjnene i mere end 20 minutter ad gangen!

Vores dag starter som regel kl. 6 - halv 7 om morgenen, med stille og rolig leg og hygge, efterfulgt af en flaske. Når klokken så når 8 - halv 9, plejede han altid at tage sig en formiddagslur på en lille times tid. Den eksisterer nu ikke længere!!! Istedet kører han på "usynlig" energi, sommetider fremtil kl. 11 - 12 stykker, hvor han så ENDELIG lægger sig til at sove, men ALDRIG længere end en halv time til 40 minutter, absolut maksimum.

Når han så er vågen, er det typisk derfra og så til alt imellem kl. 14 - 15:30, hvor han så igen snupper sig en utrolig kort lur, som igen lyder på maks. 40 minutter. Derfra er han så vågen til han bliver lagt i seng, som gerne er kl. 19:30, hvor han går omkuld i mine arme efter sin aftenflaske. Sengetiden eller putningen er aldrig et problem, og har aldrig været det. Men hans lur-system er fuldstændig spoleret! Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre.. Jeg føler jeg har prøvet alt ... ALT! Jeg går tur med barnevognen hver dag, vugger ham, nynner for ham, svøber ham ind for at skabe tryghed for ham... Alting. Intet virker..

Jeg er så utrolig ked af det og stresset, fremfor alt.. Jeg kan slet ikke finde hoved eller hale i noget længere.. Jeg har ingen tid til mig selv i dagtimerne. End ikke til et bad!

..... En eller anden, HJÆLP MIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.