puha matti skal over til far imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2008

A.

ja men min x har ringet i dag og har sagt at han vil har mathinus på overnetning
først troede at jeg har hørt forkert men nej nej det vil han bare..
er han dum eller hvad tænker jeg matti er jo 9 uger gammel ok 10 på onsdag
så jeg synes at det er alt alt for tidligt ikke fordi jeg ikke vil men han er for lille
så skulle jeg lig forklare at det kan han altså glemme alt om
så da jeg har foklaret det så kun han selv se at jeg har ret
men har sagt at ham kan for han i par timer hvis han vil og det blev han meget glad for...
så imorgen skal han hente min lille skat..det bliver såååå hård græder næsten når jeg tænker på det
men jeg vil virkelig ha´at de skal ha´en go´forhold til hinanden...
ja men efter vi blev færdig med snakke så har jeg ringet til statsamtet for at høre om jeg haft ret..
og jeg det haft jeg han er for lille til at komme over til ham og det er heller ikke en go´ide at han skal være væk fra
mig i mange timer..men det bestemmer jeg jo selv...og det bedste er hvis han kommer her og ser ham..og hvis jeg vil så kan jeg får det på papirer..men det vil jeg ikke da vi kan jo finde ud af det sammen..så ringer jeg tilbage til x og fortæler det så begynder han græde fordi han vil se ham..men vi har så lavet aftalt at han henter mathinus imorgen og kan vi se hvordan det går..
så det bliver bare helt vild hård for mig..
hold da op det blev vist en rodet inlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Christinahr

Jeg synes du lyder som den helt rigtige type delemor. Hvor er det fedt at man kan side ens egobehov til side for at sønnen og faren kan få et forhold.

Jeg synes nu også han er lille, men nu mindre han er, nu nemmere er det måske for far at føle sig en del af hans liv.

(H)

Anmeld

11. august 2008

A.

Christinahr skriver:

Jeg synes du lyder som den helt rigtige type delemor. Hvor er det fedt at man kan side ens egobehov til side for at sønnen og faren kan få et forhold.

Jeg synes nu også han er lille, men nu mindre han er, nu nemmere er det måske for far at føle sig en del af hans liv.

(H)

takker:$men må indrømme at det såå hård..ja han har jo mig til hverdag så de to fortjener at være lidt sammen
så må vi se om det duer eller ej..duer det ikke så kan han se mathinus her indtil han er klar igen..

Anmeld

11. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor må det være dejligt med en far, som allerede nu vil have ham til overnatning. Også selvom det er hårdt for mor ;) Jeg kan sagtens forstå dig, at du har det dårligt med at undvære ham. Han er jo ikke så gammel.

Det lyder som en god ide at sende ham på "prøve" hos far, så kan han jo også danne sig en billed af en hverdag med sønnen. Og jeg synes det er stort af dig at gøre det.

Prøv om ikke du kan tage en lille lur, eller få lavet noget praktisk nu når du er alene. Så går tiden lidt hurtigere og du tænker på noget andet.

(H)

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Jeg synes det er synd for Matti han skal passes ude, når han ikke er ældre. Er han vant til faren? Kan du regne med at faren skal have ham regelmæssigt? Og han er ALT for lille til overnatning, som de sagde på Statsamtet! Når det så er sagt, synes jeg det er[k][/k] dejligt Matti's far gerne vil se ham. :)

Anmeld

11. august 2008

A.

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Jeg synes det er synd for Matti han skal passes ude, når han ikke er ældre. Er han vant til faren? Kan du regne med at faren skal have ham regelmæssigt? Og han er ALT for lille til overnatning, som de sagde på Statsamtet! Når det så er sagt, synes jeg det er[k][/k] dejligt Matti's far gerne vil se ham. :)[/citat] nej desværre kan ikke regne med at faren skal have ham reglemæssigt da man ved aldrig med ham og ja det er lidt syndt for han men ellers for det aldrig en forhold til hinanden..så vi må se hvordan det går imorgen

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Jeg gjorde det IKKE!
Altså gav mit barn til én "nogle timer", som måske/måske ikke ville være der regelmæssigt!

Kan godt ske Matti kun er 10 uger, men han ved godt hvor han hører til nu, så er det ikke synd at sende ham med én, som han ikke kender?
-Hvorfor ikke bare sige til faren, at hvis han vil se ham, bliver det hos dig, indtil de kender hinanden, og indtil han har vist at han kan være der for ham regelmæssigt?

Anmeld

11. august 2008

A.

Mebach skriver:

Jeg gjorde det IKKE!
Altså gav mit barn til én "nogle timer", som måske/måske ikke ville være der regelmæssigt!

Kan godt ske Matti kun er 10 uger, men han ved godt hvor han hører til nu, så er det ikke synd at sende ham med én, som han ikke kender?
-Hvorfor ikke bare sige til faren, at hvis han vil se ham, bliver det hos dig, indtil de kender hinanden, og indtil han har vist at han kan være der for ham regelmæssigt?

kan give dig delvist ret.. altså han siger a han vil være her for ham men man ved jo aldrig hvad det kan ske da han har ikke altid overskud til komme og se ham..og han var her på besøg før og det gik fint..

Anmeld

19. august 2008

Frk-Carina

Jeg kan godt forstå dem, der siger, at de ikke ville aflevere deres barn hos faren, men han har jo også ret til at se sin søn :S

Selvom jeg godt nok også synes, at det er tidligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.