jaaa hva kan man sige..
kæresten skal i byen i aften med en masse tosser til et stort evenvt på docken i aften vinter tam tam ( techno fest).. synes det er svært at smile over det, ikke fordi jeg ikke stoler på ham.. det gør jeg.. men kan godt mærke at jo længere hen i min graviditet jo mere nervøs bliver jeg for at være alene hvis nu noget skulle ske og han ik er her eller ikke lige kan få fat i ham.. i kender vel mænd.. når sprutten går ind så ryger fornuften samt evnen til at taste og kigge på sin telefon..
og lige denne gang er eventet han skal til nok ik det roligste sted med de guds bedste børn...
han glæder sig som et lille barn og det skal jeg sgu ik ødelægge men nøøøj jeg kæmper med smilet...
han har skåret ret meget med i han by renderi med vennerne nu hedder det ca 1 gang om mdr hvilke jeg har det fint med indtil den lille kommer.. han har lige en herre julefrokost 2 uger før min termin og der blev jeg nød til at sætte foden ned og lave nogen aftaler med ham.. for som mange siger er det jo ik unormalt hvis man føder 2 uger før termin..
og skal ik stå med en fuld med på fødegangen, så vi har aftalt at han ikke drikker sig fuld samt har 500 kr. til taxa hvis det skulle ske noget samt tjekker sin telefon mere end normalt..
helst så jeg ham bare blive hjemme men gider ik at være den der kæreste der skal bestemme over sin kæreste jeg håber bare at jeg kan snakke min sag i disse situationer og han selv kan se hvad er det rigtige...
hvordan har i det med by renderi og jres kærester..??
Anmeld