lørdag aften og kæresten skal i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.477 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. november 2010

karina pigen

jaaa hva kan man sige..

kæresten skal i byen i aften med en masse tosser til et stort evenvt på docken i aften vinter tam tam ( techno fest).. synes det er svært at smile over det, ikke fordi jeg ikke stoler på ham.. det gør jeg.. men kan godt mærke at jo længere hen i min graviditet jo mere nervøs bliver jeg for at være alene hvis nu noget skulle ske og han ik er her eller ikke lige kan få fat i ham.. i kender vel mænd.. når sprutten går ind så ryger fornuften samt evnen til at taste og kigge på sin telefon..

og lige denne gang er eventet han skal til nok ik det  roligste sted med de guds bedste børn...

han glæder sig som et lille barn og det skal jeg sgu ik ødelægge men nøøøj jeg kæmper med smilet...

han har skåret ret meget med i han by renderi med vennerne nu hedder det ca 1 gang om mdr hvilke jeg har det fint med indtil den lille kommer.. han har lige en herre julefrokost 2 uger før min termin og der blev jeg nød til at sætte foden ned og lave nogen aftaler med ham.. for som mange siger er det jo ik unormalt hvis man føder 2 uger før termin..

og skal ik stå med en fuld med på fødegangen, så vi har aftalt at han ikke drikker sig fuld samt har 500 kr. til taxa hvis det skulle ske noget samt tjekker sin telefon mere end normalt..

helst så jeg ham bare blive hjemme men gider ik at være den der kæreste der skal bestemme over sin kæreste jeg håber bare at jeg kan snakke min sag i disse situationer og han selv kan se hvad er det rigtige...

hvordan har i det med by renderi og jres kærester..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Sofia

Synes det lyder fornuftigt at I har lavet en aftale om, hvordan det skal foregå, når du kommer så tæt på termin. Nu er jeg ikke så langt henne som dig, så har ikke tænkt i de baner endnu. Men tror helt sikkert vi vil gøre det samme, hvis min kæreste får en invitation til et "must" arrangement tæt på min termin. Jeg har heller ikke lyst til at føde med en beruset kæreste ved min side, hehe, men det tror jeg nu heller ikke han på nogen måde selv har lyst til, så tror det giver sig selv. Håber du har haft en hyggeligt aften

Anmeld

7. november 2010

Multebær

karina pigen skriver:

jaaa hva kan man sige..

kæresten skal i byen i aften med en masse tosser til et stort evenvt på docken i aften vinter tam tam ( techno fest).. synes det er svært at smile over det, ikke fordi jeg ikke stoler på ham.. det gør jeg.. men kan godt mærke at jo længere hen i min graviditet jo mere nervøs bliver jeg for at være alene hvis nu noget skulle ske og han ik er her eller ikke lige kan få fat i ham.. i kender vel mænd.. når sprutten går ind så ryger fornuften samt evnen til at taste og kigge på sin telefon..

og lige denne gang er eventet han skal til nok ik det  roligste sted med de guds bedste børn...

han glæder sig som et lille barn og det skal jeg sgu ik ødelægge men nøøøj jeg kæmper med smilet...

han har skåret ret meget med i han by renderi med vennerne nu hedder det ca 1 gang om mdr hvilke jeg har det fint med indtil den lille kommer.. han har lige en herre julefrokost 2 uger før min termin og der blev jeg nød til at sætte foden ned og lave nogen aftaler med ham.. for som mange siger er det jo ik unormalt hvis man føder 2 uger før termin..

og skal ik stå med en fuld med på fødegangen, så vi har aftalt at han ikke drikker sig fuld samt har 500 kr. til taxa hvis det skulle ske noget samt tjekker sin telefon mere end normalt..

helst så jeg ham bare blive hjemme men gider ik at være den der kæreste der skal bestemme over sin kæreste jeg håber bare at jeg kan snakke min sag i disse situationer og han selv kan se hvad er det rigtige...

Karina jeg føler med dig . Jeg synes du takler det utrolig flot. Du virker ikke som om du bliver den brokkene kæreste som prøver at nedlægge forbud. Kan virkelig godt forstå at du er frustreret over at han ikke kan "tænke længere" i denne sammenhæng og at han ikke formår at tænke på andre end sig selv. For det er jo i virkeligheden det der er tale om - at han ikke magter at sætte sig i dit sted. Det er så sejt af dig at du har overskud til at kunne være den ansvarsfulde samtidig med at du bærer over med hans opførsel. Jeg ville være såret hvis det var min kæreste som insisterede på techno fest (med de tvivlsomme typer) og julefrokost med vennerne på det stadie i min graviditet. 

Jeg håber i finder ud af det sammen og få snakket det godt igennem. 

Kæmpe kram til dig!

Anmeld

7. november 2010

Multebær

Uha forresten har det lige været på NEWS at der var voldsomt knivstikkeri ved festen i nat :-(

Anmeld

7. november 2010

IAH

karina pigen skriver:

jaaa hva kan man sige..

Hej Karina

Jeg synes du handler rigtigt ved at lade ham tage afsted til julefrokosten med de forbehold, der nu måtte være. Jeg synes også den med en tur om måneden lyder fint.. men det er hårdt. For selvom man ikke skal sidde lårene af hinanden, er det bare tryggere at have kæresten/manden i nærheden..

Kan du ikke tage ud til nogen den aften han skal til julefrokost? Din mor, en veninde eller lignende... Det ville jeg gøre.

Mon ikke han pludselig bliver mere beskyttende jo flere plukkeveer du får.. Jeg bilder mig ind at det ligger som en slags indkodet opførsel hos mændene at værne lidt om os, når tiden virkelig nærmer sig..

God søndag!

Anmeld

7. november 2010

Diana...

Uhh jeg ved ikke hvordan jeg ville have det, Jeg tror jeg ville være lidt ked af det men KUN fordi jeg ikke selv ville kunne komme med så rent jalouxi fordi jeg også selv trænger til at komme lidt ud og se andre mennesker. Om det er techno fest eller en anden fest ville slet ikke gøre nogen forskel vi er begge 2 tosset med techno og det vi høre mest og den form for fester vi begge har været flest til. Men efter vi har fået Lucas går ingen af os i byen på den måde mere så jeg ville blive overrasket over hvis han skulle afsted. 

Ang julefrokost tæt på termin det ville jeg være lige glad med afsted med ham hvis han skal det. Han skulle nok lade vær med at drikke så meget at han ikke ville kunne køre på hospitalet til mig hvis jeg gik i fødsel. 

MEN jeg ville selv finde nogen andre der så kunne underholde mig mens manden var afsted for som du selv skrive det ikke så fedt at være alene jo længer man nærmer sig. Og jeg er så mørkerad så jeg kan heller ikke lide at være alene om aften. 

Jeg håber i begge havde en god aften så lige der var en anden der skrev noget med knivstikkerri puha sådan nogen kan jeg bare ikke lide :(

Kram til dig. 

Anmeld

7. november 2010

karina pigen

Multebær skriver:

Uha forresten har det lige været på NEWS at der var voldsomt knivstikkeri ved festen i nat :-(

det var præsis den fest han var til...han skrev til at der havde været  nget ballade men han var okay og at det var ovre.. men ja det var lidt det jeg frygtede..

han har lige lagt sig i sengen.. han ringede kl 5 og sagde han var på vej på hospitalet med en god ven der var faldet sammen og var ik til at komme i kontakt med overhovedet så han har siddet inde på rigshospitalet siden kl 5.30 til nu...

synes det flot han reagere så hurtigt og er der for sin ven men neeej det er ik det der giver en den vilde trøst..

så har ik rigtig sovet siden kl 5 i morges. hehe

Anmeld

7. november 2010

Multebær

karina pigen skriver:

det var præsis den fest han var til...han skrev til at der havde været  nget ballade men han var okay og at det var ovre.. men ja det var lidt det jeg frygtede..

Ja tænkte at der kun kunne være en stor techno fest på Docken.

Godt han kom hjem i god behold og tog sig af sin ven.

Anmeld

9. november 2010

baby17marts

Min kæreste render i byen hver weekendet.. er så træt af det efterhånden. Det med en gang om måneden lyder rigtig fint syntes jeg. Men siden jeg blev gravid har det bare været hver weekendet, er over halvvejs nu. Men også bare det med alle de ting der skal købes til baby kommer, det bliver rigtig dyrt, og så fyrer kæresten bare en masse penge af i byen hele tiden Øv hvor er det bare taveligt...

Han siger selv han vil leve sit liv inden den lille kommer, ( han mener selv livet er forbi når man får barn) Åhh.... Nå men det var lige lidt raserri der skulle ud

Anmeld

9. november 2010

karina pigen

baby17marts skriver:

Min kæreste render i byen hver weekendet.. er så træt af det efterhånden. Det med en gang om måneden lyder rigtig fint syntes jeg. Men siden jeg blev gravid har det bare været hver weekendet, er over halvvejs nu. Men også bare det med alle de ting der skal købes til baby kommer, det bliver rigtig dyrt, og så fyrer kæresten bare en masse penge af i byen hele tiden Øv hvor er det bare taveligt...

Han siger selv han vil leve sit liv inden den lille kommer, ( han mener selv livet er forbi når man får barn) Åhh.... Nå men det var lige lidt raserri der skulle ud

uhh den sætning med hat han vil leve sit liv til den lille kommer.. glem det makker..

at få et barn er fandem et fælles projekt. og fordi det ik er dem der bærer på det så har de ret til at drikke sig stive hver weekend og bruge vores penge. neeeej..

synes det fint man tager i byen i ny og næ men den der med man skal leve sit liv inden.. hvad fanden skal kvinde så sige.. ja som du selv siger som om livet er slut bare fordi man får børn, det bliver bare anderledes.. og nej man kan ik bruge alle sine penge på en bytur hver weekend da der skal være penge til den lille og ens tid også skal deles ud til den lille.. det kan godt være det så i bliver  værd mdr man tager i byen men man behøver ik at ligge dte på hylden helt..  det er sådan en  latterlig holdning, som bare viser at de mænd bare fatter brikker om ansvar og støtte UNDER  graviditeten..

jeg kæmper for tiden med det huslige og indkøb.. jeg har 8 uger igen og har indtil videre ik brokket mig eller sagt jeg ik kan det grundet jeg er gravid..men NU kan jeg altså mærke at jeg er gravid på den dumme måde.. har ondt i kroppen, kan ik bukk emig rejse mig så meget og slet ik rende rundt og gøre rent og vaske tøj som jeg ellers har kunne.. og når man så siger det så er det jo bare en dårlig undskyldning.. hooold kæft hvr bliver jeg sur.. men det skal man også passe på med at blve for så er man bare en sur mokke ..neej det kunne også være man bare for en gang skyld gennem de sidste 8 mdr har liidt humør svingerne.. læs i bøgerne det er ik heelt unormalt.. de skulle fandme bare prøve det..

det erjo ik altid en dans på roser..

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.