Bimmeren 29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. november 2010

DK

Såå... Uge 30 dælme! Kun 10 uger igen! Hvor er det vildt!

Mikkel drømte i nat at Bimmeren var verdens sejeste Bimmer der i en alder af 6 mdr. forstod alt og kunne svare på alt vi spurgte ham om! Jeg gætter på at han må have reflekteret videre på vores snak om baby-tegn, som vi håber at kunne få gang i!

Ellers intet nyt under solen! Jeg synes at Bimmeren har været lidt stille de sidste par dage! Men hans hjertelyd er fin (jeg har jo selv sådan en lytter), og han giver da også lidt møffen fra sig af og til. Bare måske kun 5-10% af hvad han plejer! Jeg har læst det er normalt nu hvor han bliver større at han ikke kan lave helt så vilde stunts mere, og det er vel også okay at en baby ikke er MEGA vild hele tiden? Meeen, man kan jo alligevel ikke lade være med at bekymre sig. Men jeg gider heller ikke ringe til fødegangen og sige: Hej, mit barns puls er perfekt og han giver også 3-4 spark fra sig hver dag, men jeg er alligevel bekymret fordi han ikke længere er den Ninja han plejer at være! Altså... Det virker bare lidt åndsvagt!

Knus og FANTASTISK efterårsdag til alle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

LISBETH:-)

Smuk mave (og mor)

Anmeld

6. november 2010

Riksen

Hvor er du og maven flot!

Jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til at forstyrre fødegangen, når nu du både kan mærke og høre ham. Men da jeg var på Hvidovre for at få tjekket Karlas hjertelyd, der fik jeg at vide at jeg skulle kunne mærke hende så meget at jeg ikke var nervøs. Jeg skulle kontakte dem lige så snart jeg blev nervøs, og det behøvede altså ikke at være når jeg slet ikke kunne mærke hende. Derudover sagde de også at bebs sagtens kunne ændre døgnrytme, så man mærker bebs på andre tidspunkter end normalt. Så måske du skulle prøve at give fødegangen et kald og snakke med dem - det skader vel ikke?

Kram Rikke

Anmeld

6. november 2010

Mettemus

Du er simpelthen så flot, og maven sidder jo bare fuldstændig perfekt!

Jeg har i øvrigt haft nøjagtig samme tanker som dig. Jeg synes ikke han sparker så meget mere. Det føles mere som uro og puffen rundt. Har også været i tvivl om, om man burde ringe til nogen med forstand på gravidtet (fødegangen fx), men har indtil videre holdt mig i skindet...

God weekend til dig også,

Kram

Anmeld

6. november 2010

Sofia

Smuk som altid Dejligt billede det første, hvor man kan se hele dig

Har været nede i byen og shoppe og købe de første julegaver, fantastisk efterårsdag!! Håber også du har haft en god dag!

Anmeld

6. november 2010

Mette.

Hvor ser du altså bare super godt ud og hvor klæder din mave dig bare rigtig flot.

Jeg tror ikke der er grund til bekymring for den kære Bimmer - han tager sig nok bare en slapper og har sikkert bare ændret lidt på sin position, så han mærkes lidt anderledes, men tro mig, jeg husker alt for godt selv aaaalle de bekymringer som er hele tiden.

Anmeld

6. november 2010

Becks

Hvor er du dog gudesmuk Ditte!!!!

Og kun 10 uger tilbage?!? (TI!!!!) Arhmen synes lige du har sagt du var gravid haha

Anmeld

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hellige makrel hvor er du blevet stor, smukke! WAUW, den er bare blevet flot, flot,flot Er der gang i ham derinde? Og skal vi snart ud og shoppe amok til ham?

Anmeld

6. november 2010

Malonde1985

Super flot gravid du er   flot flot mave!!

Synes også det er ret vildt, at vi snart skal ha vores bebser ud!! Synes simpelthen tiden er gået såå stærkt, og forstår slet ikke hvor den er blevet af.. men altså.. dagene går bare.. og så er det snart jul og man har rigeligt at tænke på

Så længe du mærker ham derinde tror jeg alt er som det skal være, og ja pladsen bliver jo mere og mere træng! Stakkels små børn - tænkte faktisk en dag på, at det da må være forfærdeligt ikke at kunne strække sig???  altså de ligger jo i fosterstilling hele tiden og kan ikke gøre andet end at sparke lidt og møffe rundt..  

Anmeld

6. november 2010

Bayze

DK skriver:

Såå... Uge 30 dælme! Kun 10 uger igen! Hvor er det vildt!

Mikkel drømte i nat at Bimmeren var verdens sejeste Bimmer der i en alder af 6 mdr. forstod alt og kunne svare på alt vi spurgte ham om! Jeg gætter på at han må have reflekteret videre på vores snak om baby-tegn, som vi håber at kunne få gang i!

Ellers intet nyt under solen! Jeg synes at Bimmeren har været lidt stille de sidste par dage! Men hans hjertelyd er fin (jeg har jo selv sådan en lytter), og han giver da også lidt møffen fra sig af og til. Bare måske kun 5-10% af hvad han plejer! Jeg har læst det er normalt nu hvor han bliver større at han ikke kan lave helt så vilde stunts mere, og det er vel også okay at en baby ikke er MEGA vild hele tiden? Meeen, man kan jo alligevel ikke lade være med at bekymre sig. Men jeg gider heller ikke ringe til fødegangen og sige: Hej, mit barns puls er perfekt og han giver også 3-4 spark fra sig hver dag, men jeg er alligevel bekymret fordi han ikke længere er den Ninja han plejer at være! Altså... Det virker bare lidt åndsvagt!

Knus og FANTASTISK efterårsdag til alle!

Hvor er du vildt flot!

Der er jo ikke meget plads derinde mere og der hvor du er nu i graviditeten "møffer" de mere rundt end de laver badutspring. Jeg kan hvert fald tydeligt huske den overgang, men var da inde en 3 gange i alt og få kørt en strimmel, bare liiiige for at være sikker..

UUUhh, du er snart i mål, det er så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.