Tusind tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Munder

For de dejlige kommentarer af Andrea's billeder på Igroups, det luner helt vildt! Hvor er jeg glad for jeg endelig kom ud af busken:$ En helt anden ting...Hvor er jeres unger blevet store8(8D:D Når jeg ser deres billeder er min lillefis bare meget mindre(L) (eller er det moderen, der stadig ser en baby i sin baby?(L)) Noget andet igen.... Øv en nat. Andrea har besluttet, at hun skal have 8 tænder samtidig, hvilket gør ret så ondt på den lille tøs. Dette har resulteret i ingen søvn i nat, og fra kl. 04.00, har hun været lysvågen og pivet. Vi måtte et smut til lægen, da jeg frygtede det var ørerne igen, men heldigvis er de fine:) Men men, jeg følte mig godt nok småfuld i morges, da jeg drønede på arbejde uden nattesøvn:( Bare lidt slidder sladder herfra, mens manden ser en eller anden underlig kinesisk film. Nu vil jeg snart ind og se dyner, for jeg er TRÆT(C) Knus Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Stumpen

Ja jeg skal vist også snart have kastet nogle billeder derind, ellers ryger jeg vist ud...
Sikke da en nat.. Sejt at du tog på arbejde efer en nat uden søvn, det tror jeg ikke at jeg havde kunnet, men jeg er jo også "kun" studerende... ;)
8 tænder!! Det er sku mere end det Mathilde har i det hele.. De tænder vil bare ikke vokse ud på det pigebarn!!
Du må sove rigtig godt.. Håber at Andrea er god ved dig i nat..
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.