Er her nogen Peugeot-ejere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Vi skal ud og investere i en ny bil. Dvs. en ny BRUGT bil!

Vi har ikke særlig mange penge at poste i den, og jeg er bange for, at vores Berlingo ikke kommer til at give så meget i en byttehandel.

Vi overvejer Peugeot 307 SW.
Er der nogen af Jer heinde, der har erfaringer med Peugeot? Er der mange reparationer og er den dyr at reparere? Kører det godt etc.?

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Lullaby

Jeg har en peugeot 306 og aldrig har jeg haft en bedre brugt bil (7-9-13). Den er meget gammel og har kørt 270000 men den starter stadig som en mis og min mekaniker siger den ikke er dyr i reservedele

Anmeld

6. november 2010

bette

jeg synes det er en skøn bil.. har både haft 106, 206, 107 og 306 sw

Anmeld

6. november 2010

Vidunderligeunger

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Vi har ikke særlig mange penge at poste i den, og jeg er bange for, at vores Berlingo ikke kommer til at give så meget i en byttehandel.

Er der nogen af Jer heinde, der har erfaringer med Peugeot? Er der mange reparationer og er den dyr at reparere? Kører det godt etc.?

Kh T

vi har en peugeut 206 sw til salg. Den er lidt mindre men rigtig god. Vi har besluttet, at spare pengene op i stedet (dem vi afbetaler med) og så cykle ned i byen osv. Vi har to biler så det er lidt luksus med den her...

Den er BILLIG i reservedele, nysynet, nye dæk (dem foran er 3 mdr gamle) og så har den kørt upåklageligt det år vi har haft den.. Har været rigtig glad for den faktisk.. Det er jo ikke nogen Audi men den kan køre og også køre godt og så mister peugeot ikke så meget værdig pr. år som fx. Citroén

KNUS og held og lykke med bilhandlen... Skriv endelig hvis du er intra i vores

Anmeld

6. november 2010

oerbaek

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Kh T

Jamen jeg vil da lige tilføje at citroen og peugeot er ens i reservedele de er næsten ens under motorhjælmen

Så er i vant til berlingo så kender i jo til peugeot... 

Anmeld

6. november 2010

Mamalou

Vi kører også Peugeot og har bestemt ikke noget at klage over! Det er en dejlig bil, der kører uden problemer... Og vi har kørt rigtig mange km i vores...

God jagt

Anmeld

6. november 2010

Ann.

Vi har en 307 SW fra 2008  

Det er en rigtig dejlig bil med masser plads og højt til loftet/vinduet (vi har panoramavindue i vores)

Det er kort og godt en rigtig skøn bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.