21+2 mit første mavebillede. Nemo ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Maria-s

Så vil jeg da også have lagt mit første mavebillede ind. Det her er fra den 24. oktober hvor jeg er 21+2. Synes det er lidt underligt/ sjovt. Når jeg ser ned af mig selv synes jeg jeg efterhånden ser kæmpe ud, men når jeg så ser billedet så sidder det jo slet ikke så meget på maven, nok bare lidt mere over det hele... Altså ikke bettefisen, men det ekstra mig!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes du ser dejlig ud!!! Rigtig flot bule - man er ihvertfald ikke i tvivl om at du er gravid, og den sidder misundelsesværdigt flot på dig!

Anmeld

5. november 2010

AnneBJ

Rosa skriver:

Jeg synes du ser dejlig ud!!! Rigtig flot bule - man er ihvertfald ikke i tvivl om at du er gravid, og den sidder misundelsesværdigt flot på dig!

Fuldstændig enig!!

Anmeld

7. november 2010

Maria-s

Rosa skriver:

Taaaak

Det er vildt så stor forskel der er på gravide maver i samme uger. Men ja jeg er nu også glad for at man efterhånden kan se at det er en gravid mave og ikke bare en ekstra stor burger menu med pizza som desert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.