babydreng str.56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. november 2010

Sabina92

saxi skriver:

Ok - kommer i selv efter den (selvom vejret er skidt på den strækning) eller skal den sendes? Skal alligevel på posthuset i morgen med noget andet..

Kigger lige igen, kan være jeg skal have mere med ((:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

saxa

Sabina92 skriver:

Kigger lige igen, kan være jeg skal have mere med ((:

oK.. Har en del mere jeg ikke har lagt på her - måske du er interesseret i det også, til billige penge..

Anmeld

28. november 2010

Sabina92

saxi skriver:

oK.. Har en del mere jeg ikke har lagt på her - måske du er interesseret i det også, til billige penge..

Jo da (: vil jeg rigtig gerne

Anmeld

28. november 2010

saxa

Sabina92 skriver:

Jo da (: vil jeg rigtig gerne

Nu ved jeg ikke hvor meget du har i str.56 - men jeg har ihvertfald alt det du skal bruge i den størrelse (bodyer, bluser, dragter, strømper, bukser, hatte mm.) Måske i vil komme og se det? - så finder vi ud af en god pris

Anmeld

28. november 2010

Sabina92

saxi skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget du har i str.56 - men jeg har ihvertfald alt det du skal bruge i den størrelse (bodyer, bluser, dragter, strømper, bukser, hatte mm.) Måske i vil komme og se det? - så finder vi ud af en god pris

Jeg har en del, men kan godt bruge mere, Mangler stadig huer, strømper, futter osv. (: Vil gerne komme og se det en dag. Hvad gammel er din søn nu?

Anmeld

28. november 2010

saxa

Sabina92 skriver:

Jeg har en del, men kan godt bruge mere, Mangler stadig huer, strømper, futter osv. (: Vil gerne komme og se det en dag. Hvad gammel er din søn nu?

Jamen du/i er velkomne til at komme og kigge - i har jo været her før. Min søn er 2½ mdr nu...

Anmeld

28. november 2010

Sabina92

saxi skriver:

Jamen du/i er velkomne til at komme og kigge - i har jo været her før. Min søn er 2½ mdr nu...

Super, snakker lige med ham om det. Vejret skal os være lidt bedre, håber godt nok ikke det bliver værre i nat.. Dejlig alder han har

Anmeld

28. november 2010

saxa

Sabina92 skriver:

Super, snakker lige med ham om det. Vejret skal os være lidt bedre, håber godt nok ikke det bliver værre i nat.. Dejlig alder han har

Ej det var vist mest snefygning i nat.. Men man kan aldrig vide med det skod vejr Men i er ihvertfald velkomne til at komme og kigge det.. Er jo hjemme hver dag (næsten)

Ja fantastisk alder - glæd dig

Anmeld

28. november 2010

Sabina92

saxi skriver:

Ej det var vist mest snefygning i nat.. Men man kan aldrig vide med det skod vejr Men i er ihvertfald velkomne til at komme og kigge det.. Er jo hjemme hver dag (næsten)

Ja fantastisk alder - glæd dig

Kan du sende mig, dit nummer igen (: Så finder vi lige en dag der passer

Anmeld

30. november 2010

L-Kristensen

saxi skriver:

Molo heldragt 70.-

BeKids dragt + tilhørende bluse  50.-

Nattøj 20.-

Minymo trøje + NameIt bukser 100.-

Pippi dragt + tilhørende bluse  50.-

Har desuden en del bodyer + natdragter

Hvor meget vil du have for de brune NameIt bukser alene? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.