A&F skriver:
Hvor er det ubehageligt. Kender ikke til det andet du nævner, men i mine øre lyder det som blærebetændelse. Dengang jeg havde det, føltes det som, at skulle tisse en bold ud, uden at den gad at komme ud
. Kontakt lægen eller lægevagten hurtigst muligt, da det skal behandles med det samme.
God bedring
Tak for svar
Ja jeg må hellere få det tjekket på mandag, for hvis det er en blærebetændelse, så skal man jo have den stoppet inden den udvikler sig. Synes dog det er mærkeligt, for jeg plejer at have ondt konstant, når jeg har blærebetændelse, ikke kun når jeg tisser. men tjekkes skal det....det kan jo også være at det her er en begyndende blærebetændelse. Jeg må hellere drikke rigeligt imorgen, nogen gange kan man jo skylle det ud.
Spørgsmålet er også om det måske bare er selve urinrøret det gør ondt i. Det kan jo nok godt blive temmelig irritabelt, når man hele tiden skal bruge kateder. Det er jo 7 gange i døgnet.
Kunne forresten tisse igen lige inden hjemmesygeplejersken kom. Desværre var der stadig 250 ml. så jeg gør det ikke helt godt nok endnu. Men det er da bestemt fremskridt, når det var 2 gange på en aften.
Anmeld