Jeg har i min klasse mødt en sød pige.. Vi snakker rigtig godt sammen, og har også været hjemme hos hinanden og spise med mand og børn og det hele nogle gange. Sidst vi var på skole spurgte pågældende mig om vi 2 ikke skulle danne gruppe sammen når vi skulle lave vores afsluttende projekt, altså det som vi skal til eksamen i.. Jo det ville jeg da meget gerne, og vi aftalte så at sådanne var det så..
Nå men her i min ferie skriver hun så en sms til mig om at den der aftale vi har, den nok ikke blev til noget alligevel. Okay!! Jeg spørger om hvorfor , og hun svarer på at nu snakker hun også godt med 2 andre fra klassen, så dem ville hun nok gerne være sammen med dem måske. Jeg bliver lidt underlig, fordi jeg er af den støbning, at hvis jeg har lavet en aftale mig nogle så forventer jeg at den bliver overholdt, og derudover syntes jeg at hendes begrundelse var lidt lam.
I dag starter vi så på skole igen, og her står hun så og fjanter og snakker med de 2 andre piger.. De snakker om deres ture sammen i sommerferien på bakken, tivoli osv.. og da jeg kommer vender de lissom ryggen til mig.. Hmm Jeg UNDRE mig... Jeg ankom sammen med en anden fra min klasse, og hun lagde også mærke til det underlige adfærd.
Jeg vil lige sige at jeg på ingen måde har noget imod at hun snakker med andre, men undre mig bare over at jeg lissom er kørt ud på et sidespor..
Hele dagen værdigede hun mig ikke et blik, og vi snakkede ikke sammen.. Og normalt smsér vi ret meget sammen.
Jeg vil gerne hører jeres mening om det her, og om jeg er nærtagende eller hvordan.
Jeg er bare blevet pisse så sindsygt meget af i mit liv af såkaldte veninder at jeg finder mig sgu ikke i noget mere..
Kh Heidi
Anmeld