Øøøøøv Max er blevet små syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Lucipher

Han er begyndt at hoste. Øv. Han har så meget slim i halsen at han ikke kan få vejret når han sover. Så jeg sku lidt træt efter nu to dage med en times søvn afgangen.

Jeg har fået noget salbuvent af min doktor i dag, men det kom retur hurtigere end jeg fik det i ham. Nogen der har oplevet det?

Lige nu sover han endelig, men meget uroligt. Håber snart det går over igen.

Go weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Maja88

øv hvor træls...

Har du prøvet et hæve sengen  i hovedgærdet?????

ja har du sikkert, men ja.

God bedring med ham.

Anmeld

5. november 2010

<3

Ja hæve sengen, næsedråber (i engangspipetter, saltet skyller betændelsen ud og løsner slimen) fås I matas og på apoteket, gives med barnet let løftet på armen og så kamillete til at løsne det ekstra seje slim. Dansk vand pga. bruset kan også løsne slimen. Men afhængig af alder så er der vist begrænsninger på hvor meget du kan give. Men ingen sodavand Sukkeret ødelægger effekten

Og så god bedring. Vi har lige været igennem sådan en tur. Det tog en stor måned med slim i halsen.

Anmeld

5. november 2010

Lucipher

Jeg må sætte manden igang med at finde noget så vi kan hæve hovedgæret. Han er kun 4 måneder så jeg tror ikke danskvand vil være et hit endnu. Men øv hvor er det hårdt. Han vil slet ikke andet end at sidde på skøddet af mig. Tak for de mange gode råd.

Anmeld

5. november 2010

Shibby

God bedring..åh..elsker navnet max

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.