lillespurv20 skriver:
hej piger
Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her
ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!
Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs
meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!
Den forspildte han så os..
vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..
Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!
Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu
Tanja nu som singlemom!
Åhhh gud hvor det vender sig i mig.
Nogen gange så forstår jeg mig virkeligt ikke på mænd.
Hvordan kan han gøre det, når han har sådan en sød og smuk kæreste som dig. Godt du fandt ud af det nu, og ikke om 5 år når i havde bygget et liv op sammen.
Jeg ved godt at det ikke er hvad du har brug for at høre.... men måtte bare lige sige det.
Når det så er sagt, så kan jeg som sådan ikke give så mange råd til hvordan du kommer videre. Jeg har været alene med min datter, helt fra start, så jeg har ikke selv stået i den situation.
Men jeg tror det er vigtigt at du tænker på dig selv og Lærke. Lad være med at give ham flere chancer, han har forspilt den ene der kunne blive til. Find dig en lækker lejlighed til dig og lærke, og begynd at nyde livet som enlig mor 
Der er kun gode ting at sige om det at være alene med sit barn (efter min mening)
Jeg nyder det liv vi har bygget op sammen herhjemme. Det er ikke så hårdt som rygterne siger 
Det virker til at du har masser af støtte hos din søster
Det er jo skønt.
Men selv om det er svært lige nu, så prøv at holde humøret oppe. Og så tud når datteren er i DP eller sover.
Håber ikke mit svar er for rodet. Men skriv privat hvis du har brug for at snakke, spørge om noget, svine ham til, eller andet
Jeg lytter med glæde 
Kæmpe knus Pernille