Hej damer..
Lige en lille opdate herfra.. For en uges tid siden testede jeg bragende negativ (og det gør jeg stadig) efter vores 3.IUI. Mens er dog ikke dukket op endnu og skal derfor til scanning og blodprøvetagning på Skejby på mandag..
Er helt rundt på gulvet og ved slet ikke, hvordan jeg skal forholde mig til det hele.. Vil så gerne have, at der er en lille bebs, men ved jo godt at sandsynligheden for det er lille, da jeg tester negativ (hvilket lægen jeg talte med også understregede).. Men der er jo nogen, der ikke kan teste positiv før langt inde i deres graviditeter, så håber, at det også er sådan i mit tilfælde.. På den anden side ved jeg også, at kroppen kan spille en mange puds og at mens sagtens kan udblive, hvis man tænker for meget på det (og nu kan jeg jo ikke andet!!)
Synes bare det er ulideligt, hvis vi skal igennem skuffelsen to gange, så enten skal mens komme NU eller så skal den holde sig laaangt væk..Jeg har absolut ingen tegn på, at jeg skulle være gravid, så det tæller nok i den forkerte retning.. Ihh altså...
en helt forvirret Lisbeth
Anmeld