Udbleven mens efter 3.IUI..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.067 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Lisbeth1985

Hej damer..

Lige en lille opdate herfra.. For en uges tid siden testede jeg bragende negativ (og det gør jeg stadig) efter vores 3.IUI. Mens er dog ikke dukket op endnu og skal derfor til scanning og blodprøvetagning på Skejby på mandag..

Er helt rundt på gulvet og ved slet ikke, hvordan jeg skal forholde mig til det hele.. Vil så gerne have, at der er en lille bebs, men ved jo godt at sandsynligheden for det er lille, da jeg tester negativ (hvilket lægen jeg talte med også understregede).. Men der er jo nogen, der ikke kan teste positiv før langt inde i deres graviditeter, så håber, at det også er sådan i mit tilfælde.. På den anden side ved jeg også, at kroppen kan spille en mange puds og at mens sagtens kan udblive, hvis man tænker for meget på det (og nu kan jeg jo ikke andet!!)

Synes bare det er ulideligt, hvis vi skal igennem skuffelsen to gange, så enten skal mens komme NU eller så skal den holde sig laaangt væk..Jeg har absolut ingen tegn på, at jeg skulle være gravid, så det tæller nok i den forkerte retning.. Ihh altså...

en helt forvirret Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Leonora

Lisbeth1985 skriver:

Hej damer..

Lige en lille opdate herfra.. For en uges tid siden testede jeg bragende negativ (og det gør jeg stadig) efter vores 3.IUI. Mens er dog ikke dukket op endnu og skal derfor til scanning og blodprøvetagning på Skejby på mandag..

Er helt rundt på gulvet og ved slet ikke, hvordan jeg skal forholde mig til det hele.. Vil så gerne have, at der er en lille bebs, men ved jo godt at sandsynligheden for det er lille, da jeg tester negativ (hvilket lægen jeg talte med også understregede).. Men der er jo nogen, der ikke kan teste positiv før langt inde i deres graviditeter, så håber, at det også er sådan i mit tilfælde.. På den anden side ved jeg også, at kroppen kan spille en mange puds og at mens sagtens kan udblive, hvis man tænker for meget på det (og nu kan jeg jo ikke andet!!)

Synes bare det er ulideligt, hvis vi skal igennem skuffelsen to gange, så enten skal mens komme NU eller så skal den holde sig laaangt væk..Jeg har absolut ingen tegn på, at jeg skulle være gravid, så det tæller nok i den forkerte retning.. Ihh altså...

Ihhh jeg alt for at du bare er en af dem der tester sent positivt...det gjorde jeg selv

Anmeld

5. november 2010

Lisbeth1985

Leonora skriver:

Ihhh jeg alt for at du bare er en af dem der tester sent positivt...det gjorde jeg selv

Tak Havde du tegn på, at du var gravid, selvom du testede negativ?

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Krydser så meget fingre at det lille håb bliver til en god nyhed...

Majbritt

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

for håb    

Anmeld

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uhhh en gyser søde!!!

Krydser fingre for en lille guldklump derinde

Hep hep hep hep

Anmeld

5. november 2010

Leonora

Lisbeth1985 skriver:

Tak Havde du tegn på, at du var gravid, selvom du testede negativ?

Jeg kan ik huske hvornår mine symptomer startede men mener ik at jeg fik dem før efter jeg stod med positiv test i ca uge 5..

Anmeld

5. november 2010

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Hej damer..

Håber virkelig den er der for dig..

ATL hvad jeg kan...

Anmeld

5. november 2010

CamillaValby

Jeg håber at den er der for jer denne gang men vil dog sige at efter min første iui fik jeg først min mens på den 40 dag meget meget for sent:-(.

Anmeld

6. november 2010

Lisbeth1985

twinboys skriver:

Krydser så meget fingre at det lille håb bliver til en god nyhed...

Majbritt

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.