Nina Sophia skriver:
så var jeg til nakkefoldsscanning, og puhhh jeg var godt nok vervøs
havde min dejlige mor med, og hun havde aldrig set sådanne scanninger før, så hun var helt oppe og ringe
hvor var mit lille barn perfekt. <3
Hoppede rundt og ville ikke vende sig, den ville meget heller lave sprallemænd og hoppe som om der stod en trampolin inde i maven 
med ét forsvandt AL bekymring, tårende var ved at trille ned af kinderne og jeg rystede helt og ku ikke lad være med at holde min lettelse inde..
Nakkefolden var 0,8 
den var 6,9 cm 
risiko for down syndrom: 1:30.982 
var rigtig livlig, det var et godt tegn 
første gang siden scanning i uge 7, var den "bare" var en lille klat, det er et menneske nu..
og jeg skal saksusme være
MOOOOOOR!!
FATTER SLET IKKE HVORDAN MAN KAN VÆRE SÅ GLAD ALTSÅ!!
Wauuuuw!!!!!!!
KÆRESTEN ER HELT VILDT LYKKELIG, OG HVOR FØLES DET BARE RIGTIGT!! AMEN ALTSÅ... 
Terminen rykket 3 dage frem, så ny termin 15.Maj 2011.
Og gennem + kønsscanning d. 30.12/10 med den samme skønne skønne dame Anette.. Valgte jeg selv, da hun bare passede perfekt til mig og min sitiuation så de få ekstra ventedage betyder ikke så meget 
HOOOOLD K*FT HVOR ER JEG BARE LYYYKKELIG..
Fiiin lille baby derinde... de er sååå nuttede når de vimser fundt derinde.. NF er den bedste oplevelse i graviditeten efter de to streger, og så bliver det bare bedre og bedre...!!!!
Kan helt klart anbefale 3D/4D scanning... og ikke for sent (tynde piger har åbenbart mindre fostervand).. vi fik i uge 32 og havde ikke meget fostervand, plus hun lå med ansigtet helt op i moderkagen
men synes nu billederne var gooooode