Har I fortalt nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2008

lineob

Hej. Så var vi lige på den store familierundtur i weekenden og fortælle. Det er jo tidligt, men jeg bliver nødt til at fortælle det på job pga. kontrakt og forhandlinger og så synes jeg også alle andre skulle have det at vide. Som kæresten og jeg blev enige om ville vi jo nok sige det alligevel, hvis noget går galt. Så nu er det bare dejligt at kunne dele det med hele den glade familie.
Har I fortalt det, eller planer om at fortælle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

wildcats

har endnu ikke fortalt nogen fra familien det men arbejdet og ca 3 venner ved det, familien skal nok snart ha' det af vide for det er efterhånden ganske svært at skjule det, termin primo marts, dvs lige først i sidste trimester nu

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

wildcats skriver:

har endnu ikke fortalt nogen fra familien det men arbejdet og ca 3 venner ved det, familien skal nok snart ha' det af vide for det er efterhånden ganske svært at skjule det, termin primo marts, dvs lige først i sidste trimester nu

Hold da op ,, vildt at du har kunnet skjule det indtil nu ,,, jeg ligner snart en der skal føde Er det første barn ??

Anmeld

8. december 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Flot, at du har kunne lade være med, at sige det til nogen - jeg måtte bare råbe det ud i verden, da jeg fandt ud af det.

Jeg har heller ikke kunne "skjule" det meget længe og der er flere der tror, at det snart er oppe over selvom jeg først har termin den 19. marts.

Anmeld

11. december 2008

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Flot, at du har kunne lade være med, at sige det til nogen - jeg måtte bare råbe det ud i verden, da jeg fandt ud af det.

Jeg har heller ikke kunne "skjule" det meget længe og der er flere der tror, at det snart er oppe over selvom jeg først har termin den 19. marts.

Griner ja jeg har også lignet en der meget snart skulle føde den sidste måned ,,,men mon ikke vi vokser mindre nu ??? Der er ikke mere plads i mit maveskind ,,,

Anmeld

11. december 2008

MoarHvidovre

Jeg blev også meget hurtig stor sidste gang (jeg er normalt af bygning ellers) - og det stoppede på et tidspunkt.

Jeg måler nu 110 cm om maven - HJÆLP - det var meget (jeg har lige målt mig). Puha, det blev jeg da alligevel noget overrasket over

Knus fra Katja

Anmeld

15. december 2008

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg blev også meget hurtig stor sidste gang (jeg er normalt af bygning ellers) - og det stoppede på et tidspunkt.

Jeg måler nu 110 cm om maven - HJÆLP - det var meget (jeg har lige målt mig). Puha, det blev jeg da alligevel noget overrasket over

Knus fra Katja

Årh gud ,, jeg har heldigvis ikke noget målebånd

Anmeld

15. december 2008

MoarHvidovre

Jeg blev også noget overrasket over, at jeg målte så meget Jeg har taget 10 kg på (det synes jeg nu er ok).

Knus

Anmeld

18. december 2008

wildcats

3 gangs mor skriver:

Hold da op ,, vildt at du har kunnet skjule det indtil nu ,,, jeg ligner snart en der skal føde Er det første barn ??

er efterhånden også mere end svært at skjule ens størrelse i tykke striktrøjer og andet løst tøj har selv taget ca 10 kg på og døjer nu med bækkenløsning øv, men satser på at kunne holde det skjult til den 24 dec og ja det er den første og blir nok også den eneste..

Anmeld

20. december 2008

MoarHvidovre

Øv, at du har fået bækkenløsning

Hvordan kan det være, at du vil vente så længe med, at fortælle, at du er gravid??

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.