1 død vandrotte + en stor melon...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Nybagt mor

Ja - det er mig der er indehaver af ovenstående.

Stoppede med at amme for lidt over en uges tid siden, og havde inden da trappet ned over et stykke tid.

Hvilket så har resulteret i at jeg nu render rundt med 2 forskellige størrelser bryster..

Har nogen prøvet det? - Det spænder ikke, men kan mærke (og ikke mindst se!) at der er mælk i det ene.

Og går det væk af sig selv - eller hvad gjorde I (har pumpet ud en gang, men er jo også bange for at stimulre mælkeproduktionen)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

FruDall

Hvis du kan holde det ud, så lad være med at malke ud, for så stimulerer du netop mælkeproduktionen. Det skulle jo gerne fortage sig efter et par dage - ellers ville jeg nok tømme brystet for mælk.

De gange jeg er holdt med at amme, har jeg trappet ned så jeg til sidst ammede med det ene bryst den ene aften og næste aften den anden. Når jeg er stoppet har jeg ikke følt mælk i brysterne på noget tidspunkt.

Anmeld

5. november 2010

Nybagt mor

Ja - jeg trappede nemlig også ned den sidste måned - og ammede faktisk kun om aftenen. Dog nok med den fejl, at det oftest var ved venstre bryst - og det er så også det jeg kan mærke ikke er tomt.

Kan dog kun mærke det hvis jeg tager mig til brystet, samt det faktum at jeg kan mærke der er lidt mælkeknuder.

Ammede i et år - hvilket jo er ret lang tid, så ved ikke om det kan have indflydelse.

Har jo dog ikke ammet i over en uge nu - så synes det burde have fortaget sig...?

Anmeld

5. november 2010

ML

da jeg stoppede med at amme, også efter et år, gik der flere uger før brysterne var helt tomme for mælk. Jeg troede ligsom dig fejlagtigt at det hurtigit ville forsvinde og skyndte mig ud og købte nyt fint ikke-amme-undertøj. Men to uger efter var mine bryster skrumpet en hel del mere, så det undertøj fik jeg desværre aldrig rigtig brugt. Det skal nok gå over med tiden, hvis det gør ondt må du jo malke en lille smule ud.

Anmeld

5. november 2010

Nybagt mor

Tak for tippet, for ja, tankerne har allerede kredset om at NU var det på tide med noget nyt undertøj, men det må så lige vente lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.