Easywalk kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. februar 2008

mcm

dette indlæg hører muligvis til under baby udstyr, men jeg er ny på forummet så i må bærer over med mig :D

Er der nogen der kender den? Umiddelbart lever den op til alle vores krav og det er super at den også kan fungere som baby jogger.

Men er den god (nok)??

Mette, mor til Maria sep 04 og med termin i maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2008

Anja :)

Hej Mette.
Vi har en Easywalker tvillingevogn i skrig pink :D, og vi har bare så super glade for den, du kan køre den med en hånd, da den er så let så let, på trods af, at det er en tvillingevogn. Du kan få særskilt udstyr til at pakke den ned i, hvis du skal ud og rejse, den fylder ingenting - og der følger et rigtig dejligt regnslag med vognen - hvilket jeg havde store problemer med til den forrige tvillingevogn, vi havde - der var ingen regnslag der passede, og ungerne kunne intet se, og blev kede af det, når regnslaget blev sat på.

Vi havde en Hauck vogn inden Easywalkeren, og den havde vi stort set ikke andet en problemer med, og da den tilsidst knækkede sammen med ungerne i, ja så røg den altså ud - og vi har aldrid fortrudt valget af Easywalkeren - fin vogn til en fin pris, synes jeg.

Så kun rosende ord herfra.

Knus fra Anja

PS: Har aldrig selv løbet så meget med vognen, andet end lidt for sjov sammen med ungerne, men den er absolut ikke tung at løbe med - men nu har jeg heller ikke noget sammenligningsgrundlag ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.