julegave til mor/mormor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2010

CiSo

Hej piger.

Jeg har det store problem, hvad søren skal jeg lige give min mor??

En kvinde på 45 år, hvad kunne hun bruge...

Så kom lige med nogle forslag, det ville da være dejligt.

og hvad giver i jeres mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Jose og emils mor

Hej,

Sidste år gav jeg min mor et gavekort til kurbadet i DGI byen. Mødre syntes altid det er skønt med kurbad - og jeg tog selv med, så det var super hyggeligt .

Kh. Kristine

Anmeld

5. november 2010

BabyMus

Jeg har købt en taske til hende i går. Ikke en særlig personlig gave, men nu sagde hun at hun ønskede sig den, så kunne jeg lige så godt købe den til hende. (:

Ellers kunne man måske købe nogle spa produkter? Ved ikke om det er noget for din mor? Tænker bare, sådan lidt lækker badeslat, bodyscrub, creme osv. Så kunne man måske også købe et håndklæde og nogle lys og sådan, og så lave sådan et helt lille spa velvære kit. (:

Jeg bruger selv produkterne fra Comwell hotellerne som de har lavet i samarbejde med Matas. Jeg synes de er rigtig gode og har en dejlig, og ikke for kraftig duft. (:

Anmeld

5. november 2010

saxa

Sidste år gav jeg min mor gavekort til Wellness.. Det gik lige ind.. I år er vi mere kreative.. Mig og min søs skal have lavet et billede til hende bare med os to på De eneste hun har af os er flere år gamle.. Og jeg ved hun ønsker sig det, da hun har snakket om det i nogle år nu.. Så nu skal det være.. Ellers får hun et fodbad..

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Vi skal have taget billeder her inden længe.
Så vores mor får et stort indrammet billede af børn, svigerbørn og børnebørn.
Der udvoer får hun en lille bog med billede kun af os børn, et hvor det kun er med børnebørnene og så et af hver lille familie (altså jeg, min mand og vores datter og min søster med mand og to børn) og så muligvis et af min lilebror alene (han er kun 16 så har hverken kone eller børn endnu )

Tror hun bliver rigtig glad for det. Det sidste fællesbillede hun har af os børn er fra 2001, så der er jo sket en del siden og hun har ingen af os alle sammen.

Anmeld

5. november 2010

LenaJohansen

mine søskende, min far og jeg har splejset om en gave til hende i år.. Hun ønsker sig nemlig en wii med board og alt det der høre til det, så det skal hun da ha

Anmeld

5. november 2010

Heidi B

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.