Ikke fere af de nætter - tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2010

CA

Puha er begyndt på de nætter, hvor jeg starter ud med at bruge en evighed på at få mig moslet på plads og falde i søvn. Derefter vågner jeg rigtig mange gange i løbet af natten fordi det gør ondt her og der. I nat var det hofterne - det murede og jog i dem så det slet slet ikke var til at sove. Tænker her til morgen på, hvor meget smertestillende man må tage som gravid og om det måske ville være en god idé at begynde til noget vandgymnastik eller yoga for gravide. Nogen der har gode erfaringer med det?

Bortset fra det, så er jeg egentlig rigtig glad for at være gravid. Kan mærke hvordan jeg bare nyder at gå rundt med liv indeni. Er gået ind i uge 31 i dag og nyder hvert et spark og hver en koldbøt - når bebs altså ikke lige har udset sig ribbenene som mål

Havde sidste dag på jobcenteret i går. Har fået virksomhedspraktik på et tidligere arbejde. Så der skal jeg være de næste 4 uger, og det blir skøøønt ikke at skulle sidde på jobcenteret fra 9-15 og spilde sin tid mere Nu kan jeg endelig komme til at lave noget der rent faktisk gir mening. Derefter er der næsten 2 uger til jeg går på barsel, men alle jobkonsulenter jeg har snakket med er mere eller mindre enige i, at jeg ikke skal komme igen derefter. For første gang er det vidst positivt at blive "glemt" af systemet

I morgen tar min mand på ferie i 14 dage med drengene. De rejser sammen hvert 2. år. Jeg kommer til at savne ham Men glæder mig også til, at jeg kan fise rundt på loppemarkeder og i IKEA med veninder og søstre og finde ting til bebses værelse og få det gjort færdigt. Og det helt uden han skal kommentere på at vi jo altså ikke har SÅ travlt Der skal også laves takkekort til bryllupsgæsterne og sorteres billeder til album. OG så skal jeg have lavet fotobøger på nettet til vores forældre i julegave. Min kalender er allerede fyldt helt op for de næste to uger - skøønt!

Nå, det var en lille beretning herfra - håber I klarede den

RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

IAH

Hej

Det er både hårdt og rart at være alene.. du kommer jo til at savne dem..

Jeg spurgte min bror om præcis det samme med de smertestillende i går. Han er farmaceut. Det er samme dosis som almindelige raske mennesker og det er kun panodil vi må tage. Men der skal spares på dem og aldrig overdoseres. 

Jeg har bestilt en særlig sovepude til gravide, som støtter mave og hofter. Den bliver leveret her i aften... jeg glæder mig sådan til at se om den virker. Tænk hvis jeg kunne sove en hel nat uden at vågne. Jeg lægger en anmeldelse herud i morgen.

Min mave er også 30 uger nu og det er da tydeligt at han er blevet stærk de seneste på uger. Nu ligger han med hovedet ned ad, og det gør bare mere ondt at blive sparket opad..

God weekend

Iben

Anmeld

5. november 2010

Mettemus

Årh det lyder da som noget hyggeligt alenetid du skal have - et udemærket alternativ når det nu ikke kan være anderledes  Er sikker på, at de 14 dage nok skal gå hurtigt (det synes jeg de gør for tiden?)!

Øv med søvn. Kan godt følge dig lidt - kan du ligge på ryggen? Jeg kan også få lidt ondt i hofterne af at ligge på siden, men der er ingenting når jeg ligger på ryggen. Har dog læst at det ikke er alle der kan holde det ud så sent i graviditeten.

Jeg har taget maven med på weekend hos mine forældre.  Jeg skulle alligevel hjem til en venindes fødselsdag, så har valgt at slå det sammen. Skal nemlig også skrive opgave, og det er der bedre ro til her - og så bliver jeg vartet så dejligt meget op, skønt!

Knus og god weekend til dig også!

Anmeld

5. november 2010

CA

IAH skriver:

Hej

Det er både hårdt og rart at være alene.. du kommer jo til at savne dem..

Jeg spurgte min bror om præcis det samme med de smertestillende i går. Han er farmaceut. Det er samme dosis som almindelige raske mennesker og det er kun panodil vi må tage. Men der skal spares på dem og aldrig overdoseres. 

Jeg har bestilt en særlig sovepude til gravide, som støtter mave og hofter. Den bliver leveret her i aften... jeg glæder mig sådan til at se om den virker. Tænk hvis jeg kunne sove en hel nat uden at vågne. Jeg lægger en anmeldelse herud i morgen.

Min mave er også 30 uger nu og det er da tydeligt at han er blevet stærk de seneste på uger. Nu ligger han med hovedet ned ad, og det gør bare mere ondt at blive sparket opad..

God weekend

Iben

Tak for svar med piller. Så ved jeg at jeg godt kan tage lidt ind i mellem når det som i nat slet ikke er til at holde ud.

Glæder mig til at høre om den pude der! Har du fundet den på nettet?

Ja, man kan sagtens mærke at det både er et større og stærkere barn der møffer rundt derinde

Anmeld

5. november 2010

CA

Mettemus skriver:

Årh det lyder da som noget hyggeligt alenetid du skal have - et udemærket alternativ når det nu ikke kan være anderledes  Er sikker på, at de 14 dage nok skal gå hurtigt (det synes jeg de gør for tiden?)!

Øv med søvn. Kan godt følge dig lidt - kan du ligge på ryggen? Jeg kan også få lidt ondt i hofterne af at ligge på siden, men der er ingenting når jeg ligger på ryggen. Har dog læst at det ikke er alle der kan holde det ud så sent i graviditeten.

Jeg har taget maven med på weekend hos mine forældre.  Jeg skulle alligevel hjem til en venindes fødselsdag, så har valgt at slå det sammen. Skal nemlig også skrive opgave, og det er der bedre ro til her - og så bliver jeg vartet så dejligt meget op, skønt!

Knus og god weekend til dig også!

Uh det lyder lækkert med en weekend hos forældrene. Jeg har også planlagt et par dage hos mine mens manden er væk

Jeg kan godt ligge på ryggen når det gør alt for ondt i hofterne. Men det der går ikke længe før det så gør ondt i lænden -hvilket et jeg også døjede med inden graviditeten.  Det kunne være lækkert at få lov til at sove igennem uden smerter... Men hva, der er kun 10 uger tilbage

Anmeld

5. november 2010

IAH

Carina87 skriver:

Tak for svar med piller. Så ved jeg at jeg godt kan tage lidt ind i mellem når det som i nat slet ikke er til at holde ud.

Ja, man kan sagtens mærke at det både er et større og stærkere barn der møffer rundt derinde

Ja, den er købt over nettet.. jeg er så spændt, håber ikke jeg bliver skuffet..

God weekend

Anmeld

7. november 2010

IAH

Hej igen

Så har jeg sovet to nætter med den nye pude..

Jeg ved ikke om det er nogen vild succes. Man skal vænne sig tíl den. Puden gør at jeg kun kan sove på venstre side, så jeg lægger den væk henad morgenen for at kunne ligge på ryggen og højre side.

Til gengæld er jeg ikke helt skæv og øm i kroppen længere når jeg står op fordi maven hviler på puden. Min mave er ikke synderligt stor endnu, men jeg er sikker på at jeg bliver afhængig af puden om en måneds tid, når det hele for alvor har taget fart.

Der er masser af den slags puder omkring på nettet. Den jeg har er købt hos www.mamashop.dk og kan ses her; www.dreamgenii.com/?section=shop&product_category=pregnancy_support_pillow. Den kostede ca. 600 dkr, så det er en mindre investering. Hav en god søndag! 

Anmeld

18. november 2010

Lo

IAH skriver:

Hej igen

Så har jeg sovet to nætter med den nye pude..

Jeg ved ikke om det er nogen vild succes. Man skal vænne sig tíl den. Puden gør at jeg kun kan sove på venstre side, så jeg lægger den væk henad morgenen for at kunne ligge på ryggen og højre side.

Til gengæld er jeg ikke helt skæv og øm i kroppen længere når jeg står op fordi maven hviler på puden. Min mave er ikke synderligt stor endnu, men jeg er sikker på at jeg bliver afhængig af puden om en måneds tid, når det hele for alvor har taget fart.

Der er masser af den slags puder omkring på nettet. Den jeg har er købt hos www.mamashop.dk og kan ses her; www.dreamgenii.com/?section=shop&product_category=pregnancy_support_pillow. Den kostede ca. 600 dkr, så det er en mindre investering. Hav en god søndag! 

HEJ!!!

Man kan sova både på höger sida och vänster sida UTAN att vända sin dream genii® pute!!!

Kolla här: www.youtube.com/watch?v=Jew1hXAg3ZE

Hoppas du kommer att njuta lika mycket som jag av din dream genii®

Held og lykke

Lo

Anmeld

18. november 2010

Lo

og... ja det är mycket pengar med 600 kr... Men man lägger så mycket pengar på barnetøj, som de växer så snabbt ifrån. 

Den här kommer du ha glädje av länge!!!

Och du får sova behagligt... det är värt många pengar... Glöm inte av att du ska orka massor och det är viktigt att tänka på sig själv, speciellt som gravid! 

Anmeld

18. november 2010

CA

Jeg har bare taget en ekstra dyne og rullet sammen. Den fungerer super fint til mig) Jeg elsker at spare penge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.