Puha er begyndt på de nætter, hvor jeg starter ud med at bruge en evighed på at få mig moslet på plads og falde i søvn. Derefter vågner jeg rigtig mange gange i løbet af natten fordi det gør ondt her og der. I nat var det hofterne - det murede og jog i dem så det slet slet ikke var til at sove
. Tænker her til morgen på, hvor meget smertestillende man må tage som gravid og om det måske ville være en god idé at begynde til noget vandgymnastik eller yoga for gravide. Nogen der har gode erfaringer med det?
Bortset fra det, så er jeg egentlig rigtig glad for at være gravid. Kan mærke hvordan jeg bare nyder at gå rundt med liv indeni
. Er gået ind i uge 31 i dag og nyder hvert et spark og hver en koldbøt - når bebs altså ikke lige har udset sig ribbenene som mål
Havde sidste dag på jobcenteret i går. Har fået virksomhedspraktik på et tidligere arbejde. Så der skal jeg være de næste 4 uger, og det blir skøøønt ikke at skulle sidde på jobcenteret fra 9-15 og spilde sin tid mere
Nu kan jeg endelig komme til at lave noget der rent faktisk gir mening. Derefter er der næsten 2 uger til jeg går på barsel, men alle jobkonsulenter jeg har snakket med er mere eller mindre enige i, at jeg ikke skal komme igen derefter. For første gang er det vidst positivt at blive "glemt" af systemet
I morgen tar min mand på ferie i 14 dage med drengene. De rejser sammen hvert 2. år. Jeg kommer til at savne ham
Men glæder mig også til, at jeg kan fise rundt på loppemarkeder og i IKEA med veninder og søstre og finde ting til bebses værelse og få det gjort færdigt. Og det helt uden han skal kommentere på at vi jo altså ikke har SÅ travlt
Der skal også laves takkekort til bryllupsgæsterne og sorteres billeder til album. OG så skal jeg have lavet fotobøger på nettet til vores forældre i julegave. Min kalender er allerede fyldt helt op for de næste to uger - skøønt!
Nå, det var en lille beretning herfra - håber I klarede den
RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER!
Anmeld