hmmm Ja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2010

vingummibamse

vidste ikke lige hva jeg skulle skrive som over skrift...

men har en ide om at min vand er gået...  lige nu har jeg bind på for at se om det bare er mig eller om der er noget om det..

detaljer...

jeg havde været på toilet i morges og da jeg var færdig hostede jeg så og der var det lige som om at det ga et lille smeld, også kom der en lille skylle tørede det selvfølgelig op og det lugtede lidt sødt (ja jeg lugtede til det for at være sikker på at jeg ikke havde tisset på gulvet) så ja tørede mig og gik på jagt efter et par rene underbukser og allerede der begyndte det at rende lidt ned af benet på mig.. så tror altså det siver...

hmmm godt jeg skal til JM kl. 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

morNov2010

Vildt... lidt tidligt dog.

Er spændt på at høre hvad jordemoderen siger til dig, og ellers rigtig meget held og lykke.

Kh Mette

Anmeld

5. november 2010

Tina&Laura

vingummibamse skriver:

vidste ikke lige hva jeg skulle skrive som over skrift...

men har en ide om at min vand er gået...  lige nu har jeg bind på for at se om det bare er mig eller om der er noget om det..

detaljer...

jeg havde været på toilet i morges og da jeg var færdig hostede jeg så og der var det lige som om at det ga et lille smeld, også kom der en lille skylle tørede det selvfølgelig op og det lugtede lidt sødt (ja jeg lugtede til det for at være sikker på at jeg ikke havde tisset på gulvet) så ja tørede mig og gik på jagt efter et par rene underbukser og allerede der begyndte det at rende lidt ned af benet på mig.. så tror altså det siver...

hmmm godt jeg skal til JM kl. 10

Håber du giver en update.
Og held og lykke med det  

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Spændende - held og lykke

Anmeld

5. november 2010

B&J

Spænde glæder mig til af høre om det er en baby der er på vej

Anmeld

5. november 2010

Koen.

uhh søde, prinsessen kan bare ikke vente! glæder mig så vildt til at se hende, nu har JEG snart ventet i evigheder

Anmeld

5. november 2010

merichs

Eih hvor spændende!!  Glæder mig til update

Anmeld

5. november 2010

piadas

Det er åbenbart i dag alles vand går!!

Fantastisk - glæder mig til update!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.