BabyNilas skriver:
Min skønne søster skal giftes den 4 dec og jeg skal i den forbindelse finde på noget fra mig til hende. Da jeg blev gift for 2 år siden hanvde min søster og hendes kæreste skreivet en sang til os, men jeg har bare ikke rigtig noget til en sang til dem.
Muligheden er selvfølgelig også at jeg holder en tale men jeg er bange for jeg bare kommer til at stå og tude for vildt. derud over står jeg og har termin her den 11 nov så jegh ar jo også en lille baby og tage hensyn til.
Er der nogen som har en god idé, eller hvad ville i gerne have fra jeres søster på jeres bryllupsdag? Tale, sang eller noget helt andet?
altså nogle vil måske ikke syntes det er så personligt. men jeg er vild med ideen.
men da min kærestes søster skulle konfirmeres, fandt jeg en sang, som ikke direkte omhandlede dagens konfirmand, men ønskede hende held og lykke fremover og tillykke med dagen og sådan noget. så havde jeg købt en troldhassel (staves
), klippede en hulens masse hjerter og så en snor i dem.. alle gæsterne fik et hjerte hver, som de skulle skrive en lille hilsen på til konfirmanden, og så gå op og hænge det på "træet".
det stod i sangen, at man skulle skrive en hilsen, hænge den på træet osv.
min svigerinde har den stadig stående på værelset.
længe efter kan de læse små hilsner, og mindes dagen..
Anmeld