Herre Vinterfrakke fra Signal str. L.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. januar 2011

Mumto3

Maria. skriver:

Halløj! Skulder og ned: 90 cm.Brystmål: 65 cm.Kram Maria

Tak skal du have. Jeg chekker lige en af hans jakker. Nu er det min mand der er i sommerhus....men han kommer hjem i morgen, så spørger jeg ham lige hvis målene ellers passer. (han plejer at bruge M, men tøj kan jo godt falde lidt forskelligt ud)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Maria.

Mumto3 skriver:

Tak skal du have. Jeg chekker lige en af hans jakker. Nu er det min mand der er i sommerhus....men han kommer hjem i morgen, så spørger jeg ham lige hvis målene ellers passer. (han plejer at bruge M, men tøj kan jo godt falde lidt forskelligt ud)

Ja, det er rigtigt.. Den er i hvert fald super lækker, og god kraftig kvalitet!

Anmeld

9. januar 2011

Maria.

Mumto3 skriver:

Har du fået kigget på det?

Anmeld

10. januar 2011

Mumto3

Hejsa, undskyld jeg ikke lige fik svaret tilbage i går, men lillepige havde pludselig 40.2 i feber, og med to drenge loppende rundt, så var der liiige lidt at se til.

Jeg opgiver snart at finde en jakke til min (ellers så søde mand), han har noget med lommer.....og det er bare umuligt at finde en jakke med lommer som efter hans smag er pæne. Så derfor bliver det et nej tak til dit gode tilbud herfra.

Held og lykke  med salget! Det er jo en super jakke, til en god pris! -og JEG synes ihvertfald den er rigtig flot!!!

Anmeld

10. januar 2011

Maria.

Mumto3 skriver:

Hejsa, undskyld jeg ikke lige fik svaret tilbage i går, men lillepige havde pludselig 40.2 i feber, og med to drenge loppende rundt, så var der liiige lidt at se til.

Jeg opgiver snart at finde en jakke til min (ellers så søde mand), han har noget med lommer.....og det er bare umuligt at finde en jakke med lommer som efter hans smag er pæne. Så derfor bliver det et nej tak til dit gode tilbud herfra.

Held og lykke  med salget! Det er jo en super jakke, til en god pris! -og JEG synes ihvertfald den er rigtig flot!!!

Det er helt ok! den er ellers rigtig lækker!

Anmeld

19. januar 2011

Maria.

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.