Billedecollage - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2010

sismofutten

Hej I kreative piger :-)

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en collage af min mands og mit bryllup, samt en af min dejlige "nyfødte" datter - men har INGEN anelse om hvordan man gør - er der nogen der kan hjælpe?

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Chalala85

sismofutten skriver:

Hej I kreative piger :-)

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en collage af min mands og mit bryllup, samt en af min dejlige "nyfødte" datter - men har INGEN anelse om hvordan man gør - er der nogen der kan hjælpe?

:-)

hvis det skal være digitalt så prøv picasa?

og ellers så er det i krig med papir og saks

Anmeld

5. november 2010

sismofutten

Hi hi, det var nu digitalt jeg tænkte :-)

Er det et gratis program, man kan finde på nettet - og er det let at finde ud af?

Anmeld

5. november 2010

LinLin

Hi hi, det var nu digitalt jeg tænkte :-)

Er det et gratis program, man kan finde på nettet - og er det let at finde ud af?

Picasa er gratis ja

http://picasa.google.com/

Anmeld

5. november 2010

MarieMor

picasa er super nemt

har lavet den her , og så har jeg sat den på et lærrede hos www.foto-paa-laerred.dk - som forresten også har profil herinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2010

vsmaddison

Hej, jeg syntes det bliver rigtig fint når man laver en collage på flere små stykker canvas. Få feks printed 9 billeder på små kanvas og hæng dem op i 3X3. Giver det mening ?:-).

Jeg er fotograf og jeg ved at mange af mine børnefamilier er glade for den løsning.

Jeg tog selv min datters hånd og fodaftryk med maling på kanvas og hang hendes navn EMMA i en paliet streng neden under, det blev super sødt.

Håber det kan bruges :-).

Mvh

Vicki Maddison

www.maddisonphotography.dk 

Anmeld

6. november 2010

Guldet

vsmaddison skriver:

Hej, jeg syntes det bliver rigtig fint når man laver en collage på flere små stykker canvas. Få feks printed 9 billeder på små kanvas og hæng dem op i 3X3. Giver det mening ?:-).

Jeg er fotograf og jeg ved at mange af mine børnefamilier er glade for den løsning.

Jeg tog selv min datters hånd og fodaftryk med maling på kanvas og hang hendes navn EMMA i en paliet streng neden under, det blev super sødt.

Håber det kan bruges :-).

Mvh

Vicki Maddison

www.maddisonphotography.dk 

lyder spændende.. har du et billede af det?

Anmeld

6. november 2010

vsmaddison

Jeg har ikke noget billede af de kanvas jeg lavede af Emmas aftgryk men jeg har et som jeg lavede med en baby (9billeder). Jeg har vedh,æftet så håer du kan se det :-).

Anmeld

6. november 2010

foto på lærred

MarieMor skriver:

picasa er super nemt

har lavet den her , og så har jeg sat den på et lærrede hos www.foto-paa-laerred.dk - som forresten også har profil herinde

Åh ja, hvem kunne glemme den skønne bebs

Vi laver også collager hos os. Her er en af min datter fra nogle år siden.

Anmeld

7. november 2010

sismofutten

Hold da op nogle fede collager I har lavet - nu blev jeg bare endnu mere inspireret til at lave en selv :-)

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.