Så er det vidst på tide jeg får skrevet lidt herinde.. Jeg har født!! JUBIII

Fredag d. 22/10 2010 kom lille Josephine til verden.
Dagen var gået med en tur på kosmetisk klinik til en fuld voksning (så var jeg da klar til termin d. 27/10
), på lossepladsen, aflevering af en lånt vaskemaskine og den nye blev sat til.. Om eftermiddagen lagde jeg mig lige lidt på sofaen for at slappe lidt af.
Jeg mærker et lille dunk i maven, føles som om hun sparkede mod mit bækken, men tænkte ik mere over det. 5 min efter rejser jeg mig og går ind på kontoret. Står og snakker med min kæreste, og så pludseligt tissetrang.. Begynder at gå mod toilette.., men hmmm, tisser da vidst lige i bukserne
eller???.. Sidder på toiletter og tænker at jeg da lige er blevet ramt at en MEGA svag gravititetsblære.. Tisser færdigt og rejser mig fra toillet.. Men nej nej.., vandet løber fortsat ud af mig.. Øhhh SKATTTT!!, Kom ligee.., tror sørme vandet er gået

Jeg ringer til fødegangen og aftaler med jordemoderen vi skal komme ud så jeg kan blive tjekket..
Hun undersøger mig og ja ja vandet er gået og jeg er ca 1 cm åben.. Nå ja ja, tænke jeg. 1 cm..., puha der er langt til de 10 cm.. Så jeg vil gerne hjem igen for at hvile mig og pakke en taske.
På vej hjem i bilen begynder jeg at få veer. Men har det helt fint, og vi kører da lige forbi Mac D 
Derhjemme smutter jeg i bad, og kan godt mærke veeren tage til. Efter en lille time hjemme ringer jeg igen til fødegange da jeg får mere og mere ondt. Vi kører tilbage til fødegangen og kommer med det samme på en fødestue. Jeg bliver igen undersøgt og er 3 cm åben. Mine veer begynder og komme oven i hinanden og jeg får ekstremt ondt. Beder om noget smertestillede, og får tilbudt "bistik". 4 indsprøjtninger ind i lænden... Og HOLD DA HELT KÆFT hvor gjorde det mega NAS at få dem.. Jeg skreg vidst hele afdelingen op der 

De virker en lille smugle ved den første ve, men så var det ligesom det.. Jeg bliver igen undersøgt og har åbnet mig 8cm
WHAT?? Det går da vidst lige lidt hurtigt nu!! Jordemoderen synes jeg skal op i badekaret så jeg kan få slappet af, og så vil mine veer sikkert gå lidt i stå.. Så op i baljen med mig, og havde da vidst ca 30 sekunder uden veer og så skal jeg da lige låge for at det hele gik igang igen.. Fik lidt flere veer, og så var det ellers bare pressveer.
Kl 22.15 var vores lille datter så kommet til verden. Lige præcis 6 timer fra vandet gik herhjemme.
Vi er blevet velsignet med den dejligste lille pige, 3850 gram og 52 cm.
Helt igennem sund og rask, og her er da lige lidt billeder til jer
De 2 sidste er fra i aften 
Tak fordi i ville læse om den STØRSTE dag i mit liv
Kærlig hilsen Sara