Har I husdyr ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. februar 2008

Pia.

Hvis ja hvilke husdyr har I ???

Her hjemme har vi to dejlige hunde - de er en stor del af familien
En gul Labrador retriever, Nanna på 3½ år og en Grosser sweizer sennen, Balder på 14 mdr.

Så har vi to kaniner i haven - Malthe og Molly

Vi har desværre inden for meget kort tid mistet 3 små kæledyr - et Marsvin og 2 hamster... :(
Ja og så er der de mindre velkomne dyr - edderkopperne og de små mus der invitere sig selv ind Uffff... 8(

Knus Pia, som igen bare er nysgerrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2008

Charlotte_82

vi har et marsvin. Havde tidligere en kanin og et andet marsvin men de døde desværre kort tid efter hinanden forrige år :(

Ellers havde vi engang inden vi fik børn en kat som desværre blev kørt over...

Pt går vi med tankerne på en hund. Mine svigerforældre har ligefået hvalpe og de er bare så søde men det er endnu på overvejelses stadiet :D

Anmeld

16. februar 2008

SmørBlomstens Mor

Jeg har en hankat, Sofus, på snart 5 år. Hans kammerat Anton døde af blæresten i 2006 kun 2 år gammel :'( Har overvejet mange gange om jeg skal have en killing mere, men det bliver kun ved overvejelserne, da jeg sikkert aldrig kan få en kat som Anton igen ( han var en rigtig puttekat, der nullerede mit hår hver aften) og det er jo sådan set ham og hans personlighed jeg savner.

Anmeld

16. februar 2008

Katjaro

Jeps.
Her i huset har vi en kat, Balder. Vi fik ham for et år siden fra Inges Kattehjem. Det var 2 uger efter at vi havde sagt farvel til vores (min) gamle kat som vi havde været nødt til at aflive pga. sygdom 14,5 år gammel.

Glæder mig til at Dicte bliver så gammel så hun rent faktisk vil gøre alt for at Balder vil sove i hendes seng, lige nu gøre hun alt for at han ikke er der - selv om han elsker at sove i den.:)

Knus Katja

Anmeld

16. februar 2008

MorCamilla

Vi havde en kat, maccon kat, en af de store racer, han var 1½ år og vejede lige knap 12 kilo (ikke fordi vi overfodret ham, så store er de fleste) Men da vi fik Mikkel måtte vi af med ham :( Da Mikkel ikke kan tåle dyr.. :( desværre.. Vi gav ham til min mor - så kan vi også se ham ind i mellem jo... :)

Anmeld

16. februar 2008

Nan

Vi har en gul labrador - Sally, et par staldkatte og en pigmus.

Anmeld

17. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Hej..
Vi har en bladingen af en sweizer og labrador.
Han hedder Thais.
Han er bare dejlig og blever 1 år her D.13/8-08 hvor min datter blever 2 år...
Lidt sjovt det er samme dato..
Mvh Henriette31.

Anmeld

17. februar 2008

Honningblomst

Heldigvis ikke...;) Men jeg har haft og det var ikke liiiige sagen for mig.
Ungerne elsker dyr, men det bliver ikke hos deres mor at der er nogle, i hvert fald ikke indenfor og så længe drengene ikke kan eller vil passe dem selv, så er det no-go...
Hos far er der to katte...helt almindelige baggårdskatte og de bor heldigvis udenfor. Der var to hunde indtil i sommers som også boede ude.

Knus Eva...som bare gerne vil have mit hjem for mig selv uden savlende, larmende og fældende dyr i min nærhed;)

Anmeld

17. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa,
Ja vi har så en shæfer/dobberman på 15 mdr som også hedder Balder :P Han har anskafftet sig en omgang unghundehjerne, så han er pt billig til salg ;)

Derudover har vil søvlfisk på badeværelset og en masse daddy longlegs i resten af hytten. I haven har vi bladlus (allerede) >(

Kh Jeanne

Anmeld

17. februar 2008

Mette-Marie

Ja, vi har en kat Mille på 8 år.:D En meget utålmodig hunkat, der dog beder om at komme ud når vandalen går i aktion. Det skal siges at bassen er meget sød ved Mille - render efter hende og siger aeaeae

Mette-Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.