motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2010

B&J

Så fik mig og min mor og kæreste meldt os ind i motion center et skridt mere frem... jubii og de er så søde de tager med mig og dyrker motion med mig så jeg ikke står alene og på torsdag skal vi til samtale i motions centeret hvor og hvordan man bruger dvs. makiner osv. uhhh mit hjerte hoppede af at se alle de slanke personer forhold til mig men men men jeg skal og et spark bag i til mig og et klap på skulderen et skridt frem af mod min gastric bypass

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Kloster

B&J skriver:

Så fik mig og min mor og kæreste meldt os ind i motion center et skridt mere frem... jubii og de er så søde de tager med mig og dyrker motion med mig så jeg ikke står alene og på torsdag skal vi til samtale i motions centeret hvor og hvordan man bruger dvs. makiner osv. uhhh mit hjerte hoppede af at se alle de slanke personer forhold til mig men men men jeg skal og et spark bag i til mig og et klap på skulderen et skridt frem af mod min gastric bypass

Hvordan gik turen i motionscenteret??

Anmeld

11. november 2010

B&J

Kloster skriver:

Hvordan gik turen i motionscenteret??

Super super super godt... jeg glæder mig til det igen vi gennem gik det hele og prøvede en masse uhh det var lidt hårt men mega spænde og har fået et program jeg skal bruge

Blod på tanden

Anmeld

11. november 2010

Kloster

Super godt. Jeg elsker også at komme i motionscenteret og få kroppen gået godt igennem.

Nu løber jeg en del, men det gider jeg bare ikke i motionscenteret. Total kedeligt, men jeg prøver at løbe interval og ellers bruge de forskellige maskiner. Så tager jeg distanceløbene på landevejen

Anmeld

11. november 2010

B&J

Kloster skriver:

Super godt. Jeg elsker også at komme i motionscenteret og få kroppen gået godt igennem.

Nu løber jeg en del, men det gider jeg bare ikke i motionscenteret. Total kedeligt, men jeg prøver at løbe interval og ellers bruge de forskellige maskiner. Så tager jeg distanceløbene på landevejen

Ja du er da i top form glæder mig til af se hvordan det kommer til af gå frem af og hvor meget ondt jeg får de næste mange uger hihihi av av av hihihih ej glæder mig vildt og sjovt nok følte jeg mig ikke forkert selv om jeg var den største men de andre var jo bare små blære røve på 15-17 år hihihi ej undskyld hader bare dem der står og mosler igennem og siger se se nu tog jeg det se nu tog jeg så meget hihihhi men har jo også min kæreste og mor som støtte

Anmeld

11. november 2010

Kloster

B&J skriver:

Ja du er da i top form glæder mig til af se hvordan det kommer til af gå frem af og hvor meget ondt jeg får de næste mange uger hihihi av av av hihihih ej glæder mig vildt og sjovt nok følte jeg mig ikke forkert selv om jeg var den største men de andre var jo bare små blære røve på 15-17 år hihihi ej undskyld hader bare dem der står og mosler igennem og siger se se nu tog jeg det se nu tog jeg så meget hihihhi men har jo også min kæreste og mor som støtte

Er ikke i topform, men jeg er vel i form. Startede først med motion i januar i år, så det går hurtigt fremad.

Ang smerter ved træning, så bør du self strække ud. Men jeg synes stadig jeg får lidt smerter pga kroppen er brugt... Og jeg elsker disse små smerter. Det er de fede smerter. Følelsen af at have ydet noget. Gjort noget godt for sig selv og sin krop.

Og ihh hvor er jeg også ligeglad med hvem der er i motionscenteret. Jeg puster sgu som jeg vil!!

Anmeld

11. november 2010

wamse

B&J skriver:

Det er super godt, at du har deres støtte

Jeg får en motionscykel hjem i morgen, og så står den på cykel hver aften, og så skulle de 8 % gerne snart opnåes

Anmeld

11. november 2010

B&J

Kloster skriver:

Er ikke i topform, men jeg er vel i form. Startede først med motion i januar i år, så det går hurtigt fremad.

Ang smerter ved træning, så bør du self strække ud. Men jeg synes stadig jeg får lidt smerter pga kroppen er brugt... Og jeg elsker disse små smerter. Det er de fede smerter. Følelsen af at have ydet noget. Gjort noget godt for sig selv og sin krop.

Og ihh hvor er jeg også ligeglad med hvem der er i motionscenteret. Jeg puster sgu som jeg vil!!

Nemlig glæder mig så meget til af komme igang for hende der var der nede der snakkede med os og viste os tingene hun var super sød og syntes det var så sejt jeg startede blev så stolt og hun ville også gerne hjælpe vi skulle bare sige til

Anmeld

11. november 2010

B&J

wamse skriver:

Det er super godt, at du har deres støtte

Jeg får en motionscykel hjem i morgen, og så står den på cykel hver aften, og så skulle de 8 % gerne snart opnåes

Jaaa det håber jeg søde... nu er der også snart den 16 er så spænt

super sejt så er det bare cykle der ud af

Anmeld

11. november 2010

wamse

B&J skriver:

Jaaa det håber jeg søde... nu er der også snart den 16 er så spænt

super sejt så er det bare cykle der ud af

krydser for dig også. Jeg har også et medlemskab ved et motionscebter, men tør ikke træne andet end forbrænding, da muskler vejer mere end fedt. Så tænkte at cykle var en god ide.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.