av av og aaav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

karina pigen

puuhaaa nu kan jeg alts godt mærke at jeg er gravid på det lidt øv måde.. jeg er i min uge 32 og synes sgu tingene er ved at blive lidt hårde.. maven er i vejen, har svært ved at rejse mig uden det gør ondt i hele underlivet..av av av.. og nu fandt jeg da også lige ud af at mine gåture skal tidsbegrænset og forgå i et laangsomt tempo ellers er der dømt maaaax sidestik..

og så for ikk at snakke om søvnen og liggestillinger.. ooh my good..

yes lukker lige en masse gylle ud men det er vel også et man har siden til i ny og næ.

skal til 3. læge besøg her den 10.. bliver spændende og jordmor den 16.. elsker mine mange jordmor tider..og der skal vi lave fødeplan og finde en dag hvor jeg skal på besøg på fødegangen, og modtagelsen og få lidt info af vide hvad der sker når man kommer dertil.. bliver spændende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Sofia

Uh ja der sker nok meget med kroppen når man kommer så langt hen..jeg er kun i uge 20 og har stadig ikke mærket noget. Håber du finder en måde at undgå generne, så vidt muligt.

Anmeld

4. november 2010

karina pigen

Sofia skriver:

Uh ja der sker nok meget med kroppen når man kommer så langt hen..jeg er kun i uge 20 og har stadig ikke mærket noget. Håber du finder en måde at undgå generne, så vidt muligt.

de siger jo også de sidste 2 mdr er de sværste.. hehe

jeg slapper bare af men det bare så kedeligt bare at sidde herhjemme. har været sygemeldt i 3 mdr og har haft mine faste rutiner for ik at falde sammen meen synes det er ved at være hårdt så det ende med man bliver  fastgroet til sofaen og tvserier i lange baner.. det er bare slet ik mig og bliver så rasløs og i øv humør... sikke en happy kæresten manden kommer hjem til nogen dage .. hehehe

Anmeld

4. november 2010

blomst84

Jeg har det på samme måde er i uge 31 og kan virkelig mærke hvor meget den lille begynder at fylde derinde men det er hårdt for kroppen, vågner selv hver nat, hver gang jeg skal vænne mig, og om dagen ligger jeg for det meste på sofaen ( har bækkenløsning) men når jeg bliver lidt irriteret over bare at ligge ned, holder jeg på maven og venter på spark det hjælper på humøret og så kan jeg bedre acceptere de lange dage på sofaen

Anmeld

4. november 2010

IAH

Ja, det er begyndt at gøre ondt. Jeg er i uge 30+1. Har været til graviditetsyoga, så sad på gulvet i to timer. Jeg følte mig som en flodhest, da jeg skulle op igen (men sådan så de andre gravide - heldigvis - også ud!). Bækkenet er så træls.

Jeg har bestilt en speciel pude til at lægge langs kroppen, når jeg skal sove for jeg synes jeg er helt skæv i skroget når jeg vågner. Jeg glæder mig sååå meget til den kommer.

Min mave er ikke engang særligt stor fordi det er en lille stump, jeg har i maven.

Godnat

Iben  

Anmeld

17. november 2010

Charlotte Wberg

karina pigen skriver:

puuhaaa nu kan jeg alts godt mærke at jeg er gravid på det lidt øv måde.. jeg er i min uge 32 og synes sgu tingene er ved at blive lidt hårde.. maven er i vejen, har svært ved at rejse mig uden det gør ondt i hele underlivet..av av av.. og nu fandt jeg da også lige ud af at mine gåture skal tidsbegrænset og forgå i et laangsomt tempo ellers er der dømt maaaax sidestik..

og så for ikk at snakke om søvnen og liggestillinger.. ooh my good..

yes lukker lige en masse gylle ud men det er vel også et man har siden til i ny og næ.

skal til 3. læge besøg her den 10.. bliver spændende og jordmor den 16.. elsker mine mange jordmor tider..og der skal vi lave fødeplan og finde en dag hvor jeg skal på besøg på fødegangen, og modtagelsen og få lidt info af vide hvad der sker når man kommer dertil.. bliver spændende..

Hej Karina

Kan godt forstå det det er sQ ved at være små tungt for kroppen.

Jeg er selv i 32. uge og synes det er værst når jeg skal op og stå efter jeg har siddet eller når jeg ligger og sover og så skal vende mig fra ryg til side eller noget.. så er hele underlivet ømt.

Jeg var dog til læge i går og tja det giver jeg ikke meget for heldigvis er jeg ikke selv bekymret lige for tiden, da jeg mærker min pige rigtig meget og hun har en god hjertelyd. Men lægen sagde ikke noget til ømheden i underlivet, men spurgte om jeg led af hovedpine, og ondt i øjnene. ØHH Sådan har jeg vidst ikke fået den før! hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.