nogle gode forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2008

miver

Hej Jeg mangler stadig at tabe nogle kg. efter sidste graviditet og mit rygestop: Jeg har gået hos DDV men er løbet træt i dem .:'( Er der nogle der har gode ider til andre måder at tabe sig på jeg er ikke til slankepulver/piller da jeg ikke mener det er den rette løsning i længden. Se engang imellem Lene Hanson men har aldrig rigtigt sad mig ind i hvordan hendes program er er der nogle det ved det ? Eller nogle andre gode råd :$ (H) mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

moniquesmor

nej men jeg vil selv gerne have nogle forslag så jeg håber med på din..:D

Anmeld

15. august 2008

Jordbærpigen

Jeg kan kun anbefale Lene Hanssons principper. Hun har lavet nogle fine bøger med opskrifter og hendes principper går generelt "bare" ud på, at man ikke må blande protein og stivelse i samme måltid og at man helst skal spise frugt og grønt de første 4 timer efter man er stået op. Det lyder umiddelbart mærkeligt og mange vil sikkert tænke, jamen hvad skal jeg så spise?

Til frokost må du gerne spise rugbrød, bare det ikke er med kødpålæg. Det kunne så i stedet være rugbrød med kartoffel og purløg, figenpålæg, avocado og løg osv.
Hun har også en god opskrift i sine bøger på en sandwich, som er super super god, og indeholder både mayo og ristede løg:P

Som mellemmåltid må man fx. spise al den frugt og grønt man vil og man må også spise så meget man vil til frokost og aften, bare man ikke blander!!!;)

Til aften kunne man så fx. spise køb med en god salat, blandede grøntsager osv.
Det er forholdsvis nemt at gå til, man skal bare lige sætte sig ind i hendes principper.

Som sidegevinst ved hendes "kur" kan jeg nævne, at jeg blev mere frisk og sov bedre, mine smagsløg ændrede sig i den gode retning og maden smagte bare bedre og jeg tabte mig 2 kg. til trods for at det ikke var derfor jeg gjorde det (jeg vejer ikke for meget)!

Anmeld

15. august 2008

jonathan150607

Jeg har også prøvet lene hasson og kan kun give jsp1984 ret, det virker :D

Jeg tabte 12 kg på 3mdr :D

Anmeld

15. august 2008

Jordbærpigen

Lene Hansson går dog ind for at man ikke må drikke mælk og i stedet drikke soya mælk, men den del sprang jeg altså over, da soya og ris mælk bare ikke smager godt i min mund:S

Anmeld

15. august 2008

jonathan150607

^ej jeg drak nu altså også alm. mælk :D

Anmeld

15. august 2008

Honningblomst

Spis groft, grønt...sundt og varieret og en masse motion...så taber man sig.
Knus..

Anmeld

15. august 2008

miver

Tror jeg prøver alt blande det hele lidt sammen feks. spise frugt og grønt d første 4 timer og resten af dagen spise groft, grønt og sundt og er startede op på boksningen igen (av av der er masse af muskler jeg havde glemt jeg havde men de er der og er ømme).

Så må jeg håber vægten gå den rigtige vej ;)
(H) mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.