Nu med Guldæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

AnneP

CamillaValby skriver:

Krydser så meget for jer at det lykkes. Hmm men hvordan kan det være at du har test dag den 15? Fik du det ikke lagt op i dag.

jo fik dem først op idag, og syntes da også jeg fik afvide at der skulle gå 14dage fra idag,  men på min sedel står der mandag d.15 så det bliver der de tager blod prøve, så må vi se hvad de siger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

CamillaValby

AnneP skriver:

jo fik dem først op idag, og syntes da også jeg fik afvide at der skulle gå 14dage fra idag,  men på min sedel står der mandag d.15 så det bliver der de tager blod prøve, så må vi se hvad de siger!!

Vildt nok. Har nemlig også kun hørt at der skulle gå 14 efter det var blevet lagt op. Fik min 4 iui i dag har så test dag den 18 så nu må vi se. at det lykkes denne gang og at du kan give en positiv tilbage melding wee :-)

Anmeld

4. november 2010

AnneP

CamillaValby skriver:

Vildt nok. Har nemlig også kun hørt at der skulle gå 14 efter det var blevet lagt op. Fik min 4 iui i dag har så test dag den 18 så nu må vi se. at det lykkes denne gang og at du kan give en positiv tilbage melding wee :-)

Ja det kunne være så godt at følges!!

Anmeld

4. november 2010

Mi

AnneP skriver:

-pga af min alder, og at det er 1gang med ivf så er det kun 1æg!

Ok, det vidste jeg ikke. Held og lykke med det. Bliver laaaaange to uger, ventetiden er en dræber. Men rigtig meget held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneP skriver:

-så fik jeg lagt 1stk guldæg op! -og der blev 2 mere til fryseren! så det er jo bare helt fantastisk! Så nu må det gerne bare blive d 15 nov, så er det nemlig testdag! Håber bare med hele mit hjerte at det vil lykkes denne gang!   -og at vente tiden går hurtigt!

JAAAAAHHHHHHH du kan da ik andet end blive gravid nu.

Hep hep hep hep på det fine guldæg

Anmeld

5. november 2010

AnneP

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

JAAAAAHHHHHHH du kan da ik andet end blive gravid nu.

Hep hep hep hep på det fine guldæg

Tak Smukke!

jeg  for dig også!!

Anmeld

5. november 2010

AnneP

MarianneSonne skriver:

Ok, det vidste jeg ikke. Held og lykke med det. Bliver laaaaange to uger, ventetiden er en dræber. Men rigtig meget held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hvem var det der fandt på at ventetiden er kær???

Det var ihvertfald ikke en med en tålmdighed på str. med myggens hjerne!

Anmeld

5. november 2010

HelleBelle

7. november 2010

ønskebørn74

AnneP skriver:

-så fik jeg lagt 1stk guldæg op! -og der blev 2 mere til fryseren! så det er jo bare helt fantastisk! Så nu må det gerne bare blive d 15 nov, så er det nemlig testdag! Håber bare med hele mit hjerte at det vil lykkes denne gang!   -og at vente tiden går hurtigt!

FANTASTISK!!!!  til jer... Krammer!!!!

Anmeld

7. november 2010

Sofia

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.