Update på Pruttebaby og syg Idun basse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi var på apoteket og købte børne næsespray og hals-bolsjer. Også en panodil igår aftes. Så Idun er 'glad' for at være syg. Hygger sig herhjemme og nyder at være sammen med MOAR - Det er hyggeligt, sådan at være sammen med MOR og se disney film  - Så fik hun lov til at farmand at købe to nye spil til ds'en igår aftes på Nintendo DS webshop.

Hun har dog hostet rigtig meget i nat. Men det hjalp da hun fik en af de der zyx nogen...

Derudover skreg Frigg som en SINDSYG igår aftes... Værre end hun nogensinde havde gjort - Jeg blev helt ked af det, fordi hun aldrig har skreget sådan hjerteskærende, som om det virkelig gjorde ondt på hende.  

Hun havde heller ikke sovet ordenligt hele dagen og havde været urolig. Helt sikkert noget mavse noget... Jeg tog noget creme på fingrene og gav hende en god gang zoneterapi. Mest på mavse regionen, hvor der også var mange 'kugler' (det hvor man kan mærke problem områderne under fusserne). Så faldt hun helt til ro og har været min normale 'Jeg sover 5 timer først' baby Hun vågnede og fik mad 430 og igen kl. 730 og sov videre til kl. 9 Super

Så var hun vågen og hun fik mere zoneterapi og vi 'legede' lidt og hun sked en KÆMPE remulade i bleen også gik hun kold og ligger dejlig afslappet udenfor i sin slyngevugge

Så 7-9-13, håber jeg de skæve dage er overstået for nu, for hendes vedkommende... Pyvha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Tdittmann

Det lyder da godt nok som om zoneterapien har haft virkning på Frigg, træls med Idun at hun stadig er sløj.

Tror jeg må have lært noget zoneterapi - hvor har du lært det henne?

God bedring

Knus Tanja

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Tdittmann skriver:

Det lyder da godt nok som om zoneterapien har haft virkning på Frigg, træls med Idun at hun stadig er sløj.

Tror jeg må have lært noget zoneterapi - hvor har du lært det henne?

God bedring

Knus Tanja

Jeg har lyttet til min zoneterapeud og kigget på det her kort:

Man kan ikke gøre noget galt, men man kan mærke efter og hvis der er bitte små 'kugler' under huden, så er det affaldsstoffer, der tyder på ubalancer. Så er det 'bare' at massere dem væk. På bebser, skal man gøre det stille og roligt. Max ½ time af gangen. Med creme på fingrene...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2010

Tdittmann

Zafir skriver:

Jeg har lyttet til min zoneterapeud og kigget på det her kort:

Man kan ikke gøre noget galt, men man kan mærke efter og hvis der er bitte små 'kugler' under huden, så er det affaldsstoffer, der tyder på ubalancer. Så er det 'bare' at massere dem væk. På bebser, skal man gøre det stille og roligt. Max ½ time af gangen. Med creme på fingrene...

Tak for info - vil lige prøve at kigge lidt på de fødder du sendte - tak

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Tdittmann skriver:

Tak for info - vil lige prøve at kigge lidt på de fødder du sendte - tak

Velbekomme Naturligvis kan man ikke lave komplicerede behandlinger selv. MEN - Man kan godt ordne en mavse i udu, eller lette en bihule, når man har bihulebetændelse osv. God fornøjls

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Det lyder da rigtig til, I hygger nu hvor alle er kommet i bedre form

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Det lyder da rigtig til, I hygger nu hvor alle er kommet i bedre form

Ja det er sku dejligt. For selvom jeg er hjemme på barsel, så kan jeg ikke have Idun hjemme normalt jo, fordi hun jo er skolebarn og ikke børnehavebarn mere... Så det er faktisk ikke så skidt at det ikke er godt for noget. Når nu der er 'medikamenter' hehe...

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Ja det er sku dejligt. For selvom jeg er hjemme på barsel, så kan jeg ikke have Idun hjemme normalt jo, fordi hun jo er skolebarn og ikke børnehavebarn mere... Så det er faktisk ikke så skidt at det ikke er godt for noget. Når nu der er 'medikamenter' hehe...

Hun nyder garanteret også at være hjemme ved moar og lillesøster. Laura skal passes hele weekenden hos mine forældre, så vi tager en fridag med mor/datter hygge på mandag, hvor hun får fri fra DP

Fortsat god hyggeuge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.