Mangler ideer til julepynt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

hc=k

Jeg skal jule for første gang siden jeg var omkring 11 år og jeg kan overhovedet ikke finde ud af det

Har i nogle gode tips til mig???

Det skal helst være billigt at lave hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Mormilla

Vi har i dag taget noget ler og så nogen forme som jeg købte i rema1000 for 20kr. Så har vi ellers bare lavet en masse som så tørre de næste par dage. Så her i weekenden skal vi male dem og sætte snor i... Min søn var helt vild med at lave hul til snoren Men tror han bliver super glad for at skulle male dem i weekenden

Anmeld

4. november 2010

hc=k

Mormilla skriver:

Vi har i dag taget noget ler og så nogen forme som jeg købte i rema1000 for 20kr. Så har vi ellers bare lavet en masse som så tørre de næste par dage. Så her i weekenden skal vi male dem og sætte snor i... Min søn var helt vild med at lave hul til snoren Men tror han bliver super glad for at skulle male dem i weekenden

Ej det var en rigtig god ide det ville jeg aldrig have tænkt på selv

Anmeld

4. november 2010

quar20

Du kan også lave trylledej også forme juleting..!! Det kan din søn også være med til..!! ( det er en søn du har ikk )

Derudover kan i jo lave julehjerter af parpir eller det der tynde noget.. Det koster altså hellere ikke mange basse ører

Derudover kan i jo gå igang med at lede efter ting i naturen som i så kan bruge til at lave en stor juledekro. eller nogle små..!! Vi skal ihvertfald på jagt efter både blade, kogler osv, som så blir malet og skal tørre..!!

Min søn er 21 måneder og han syntes det er SKIDE sjovt at gå en tur i skoven og finde en masse ting som vi så skal male og bruge..!!

Anmeld

4. november 2010

Mormilla

hc=k skriver:

Ej det var en rigtig god ide det ville jeg aldrig have tænkt på selv

Bare husk at lave hul til snoren inden de tørre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.