Skal vi snart ha' gang i den her gruppe eller hva'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Lsh

Kom nu frit frem derude og skriv hvad du har på hjertet.

Der må da være nogle dejlige kvinder der er blevet mødre i oktober 2007 og fået et eller flere lækre børn ;)

Jeg har selv Cecilie fra november 2005 og Karoline fra oktober 2007. Jeg er gift med Kim som også er far til begge piger. Mandag i næste uge starter de begge i vuggestue efter 3 ugers ferie. Cecilie vender tilbage og Karoline skal starte deroppe, så det er jeg noget spændt på hvad hun siger til. Hun kender stedet lidt, da hun har været med oppe at aflevere og hente Cecilie stort set hver dag siden hun blev født; men hun har jo aldrig været der uden sin moar endnu, som hun har været og stadig er meget tæt knyttet til pga meget sygdom :S

Nå; men egentlig har jeg ikke så meget at sige, håber bare vi kan få nogle gode debatter, råd og støtte. Der er jo også alle de andre forummer; men det er da også sjovt at skrive sammen, når ens børn er samme alder :)

Godnat herfra, håber vi skrives ved snart ;)

(H)
Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Pernille84

Sikke tomt der er herinde, det kan vi ikke ha' :) Jeg har en søn fra 10 oktober 2005 og en datter fra 16 oktober 2007 (L) De går begge to i vuggestue, og på den samme stue, så det er nu meget hyggeligt ;) Vi bor sammen med børnenes far og vi kommer fra midtjylland :)

Anmeld

25. november 2008

Sara.

Jeg hedder Sara og blev mor til Lærke d.13 oktober 07... Hvad vejer jeres børn nu og hvor lange er de?

Anmeld

3. april 2009

MillaMor

Hey. Jeg blev også mor i oktober 2007. Jeg fik en dreng på 2500 g. og 50 cm.
Han blev født 6 uger før tid, derfor den lave vægt. Men ellers helt perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.