tvbord og sofabord sælges (afhentning kbh s)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.319 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Fenris

vi skal desværre af med vores super fede stuebord og tv bord. Det er hvid højglans og købt for et par år siden i Ilva. Stuebordet er helt rundt (uden skarpe kanter) og har en hylde neden under til at lægge magasiner osv på. Tv bordet har også en ekstra hylde som er i børstet glas- og de er begge i rigtig god stand. Stuebordet har dog et par minimale ridser, som er lidt svært at undgå ved hvid højglans. Jeg har billeder på min mobil som jeg ikke kan finde ud af at overfører, men hvis du er interesseret i at se det så send mig en PB også kan jeg sms dig et par billeder prisen fra ny var 2690 ca pr stk og jeg tænker en total pris på 1000kr- men giv endelig et bud

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Fenris

Apples skriver:

vi skal desværre af med vores super fede stuebord og tv bord. Det er hvid højglans og købt for et par år siden i Ilva. Stuebordet er helt rundt (uden skarpe kanter) og har en hylde neden under til at lægge magasiner osv på. Tv bordet har også en ekstra hylde som er i børstet glas- og de er begge i rigtig god stand. Stuebordet har dog et par minimale ridser, som er lidt svært at undgå ved hvid højglans. Jeg har billeder på min mobil som jeg ikke kan finde ud af at overfører, men hvis du er interesseret i at se det så send mig en PB også kan jeg sms dig et par billeder prisen fra ny var 2099 pr stk og jeg tænker en total pris på 1000kr- men giv endelig et bud

knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

Fenris

Apples skriver:

og så kom der lige et billede ind af sofabordet- ny pris på dette var 2690,-- prøver stadig at få taget et billede af tv bordet- men det er lidt samme stil bare firkantet (aflangt). Som sagt er i velkomne til at byde

-Anita

Anmeld

11. november 2010

Fenris

Apples skriver:

og så kom der lige et billede ind af sofabordet- ny pris på dette var 2690,-- prøver stadig at få taget et billede af tv bordet- men det er lidt samme stil bare firkantet (aflangt). Som sagt er i velkomne til at byde

-Anita

OPOPOP

Anmeld

18. november 2010

Fenris

26. november 2010

Fenris

Apples skriver:

solgt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.