39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2010

morNov2010

Det er så langt som jeg er idag... og jeg er bare SÅ klar til at føde.

Jeg skal idag til skanning (er faktisk ikke helt klar over hvorfor) og ud og snakke med en læge, så jeg håber jeg kan få dem til at undersøge om der er noget som helst igang. Jeg har utrolig mange plukveer og menstruationslignende smerter.

Jeg kan ikke sove om natten og er bare helt og aldeles hormonpåvirket med tudeture, skælder manden ud over ingenting (præsterede rent faktisk at skælde ham ud for at trække vejret forleden dag GG), og overskuddet er forsvundet ud af vinduet.

KOM NU UUUUUUUUUUUUUUUD LILLEBROR... VI VIL SÅ GERNE MØDE DIG.

Kh Mette, 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

dithmer

morNov2010 skriver:

Det er så langt som jeg er idag... og jeg er bare SÅ klar til at føde.

Jeg skal idag til skanning (er faktisk ikke helt klar over hvorfor) og ud og snakke med en læge, så jeg håber jeg kan få dem til at undersøge om der er noget som helst igang. Jeg har utrolig mange plukveer og menstruationslignende smerter.

Jeg kan ikke sove om natten og er bare helt og aldeles hormonpåvirket med tudeture, skælder manden ud over ingenting (præsterede rent faktisk at skælde ham ud for at trække vejret forleden dag GG), og overskuddet er forsvundet ud af vinduet.

KOM NU UUUUUUUUUUUUUUUD LILLEBROR... VI VIL SÅ GERNE MØDE DIG.

Kh Mette, 39+0

Jeg er så godt nok lige en uge bagefter dig, idag 38+0, men jeg har det på akkurat samme måde. Totalt dårligt humør og tuder. Kan intet overskue. Vi må håbe det er tegn på en snarlig fødsel.

Anmeld

4. november 2010

nvm

jeg er 39-2 og er også mere end klar, synes bare ikke der sker noget. har masser af pluk veer men det har jeg haft i mange mdr. så det ikke et tegn for mig.. min anden datter er også ved at være godt spændt nu, hun synes jo 9 mdr er meget meget lang tid hehe... hun glæder sig til at hjælpe med at bade, gi tøj på osv

Anmeld

4. november 2010

morNov2010

nvm skriver:

jeg er 39-2 og er også mere end klar, synes bare ikke der sker noget. har masser af pluk veer men det har jeg haft i mange mdr. så det ikke et tegn for mig.. min anden datter er også ved at være godt spændt nu, hun synes jo 9 mdr er meget meget lang tid hehe... hun glæder sig til at hjælpe med at bade, gi tøj på osv

ja lige præcis. Jeg har også en søn på 8 år, som er MERE end utålmodig efterhånden. Samtidig med at man kan mærke det påvirker ham på den måde, at han jo overhovedet ikke ved hvad det er han kan forvente (og han er ikke en dreng der er god til overraskelser).

Så for alles skyld kunne det jo være dejligt at lillebror meldte sin ankomst snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.