Trillepose (voksipose)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.287 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Mussen2

Jeg sælger denne trillepose:

Trilleposen kan bruges i alle barnevogne, klapvogne og kan bruges op til barnet er 3 år+. Trilleposen kan bruges med bærepladen indtil barnet har en vægt helt op til max 12 kilo.
Når du bruger Trilleposen behøver barnet ikke at have meget overtøj på
Trilleposen er den funktionelle drømmepose, der kan bruges i mange situationer. Både som babylift, legetæppe og som køresovepose.

Denne er med uld og nudibamser på foret. der medfølger sommertæppe og bærerplade. Så posen kan bruges som lift.

OBS: Enkelte defekte elastikker (bruges til lukning), som dog er ubetydeligt da der også er snore til at snørre posen sammen.

Porto 75.

Jeg forestiller mig omkring 350. Skriv PB hvis du har spørgsmpl eller ønsker yderligere info,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Pige2009

Du kunne evt. indsætte et billede

Anmeld

3. november 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Du kunne evt. indsætte et billede

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Jeg tænkte af jeres egen, så man bedre kunne danne sig et overblik over stand osv.

Anmeld

3. november 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Jeg tænkte af jeres egen, så man bedre kunne danne sig et overblik over stand osv.

Den ligger oppe ved DP Så det må komme senere.

Den er fra ikke ryger hjem og er passet og plejet

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Den ligger oppe ved DP Så det må komme senere.

Den er fra ikke ryger hjem og er passet og plejet

Alder og grunden til I sælger?

Anmeld

4. november 2010

Mussen2

Total luksus problem.  da jeg har fået "forærende" en voksi af mine forældre. Jeg har altid drømt om en rigtig voksi, men de er så pokkers dyre. Trille posen var mit andet valg, da der også er uld og det er samme funktion. Mine forældr var så søde at købe en til mig.Så det er intet mindre end et luksus problem.

Jeg købte min trille pose brugt, men da var den ifølge sælge ubrugt, da hendes barn ikke kunne affinde sig med at ligge i den. Jeg har brug den i et år ca. 

Jeg har været utrolig glad for den, det var været skønt at kunne putte sit barn uden alt mulig overtøj. Det er en rigtig lækker ting, da det holder varmen på de små og samtidig ikke gør dem våde af sved. Jeg har haft glæde af at kunne binde hende fast, da hun ellers sparker dynen af. Min datter har sovet rigtig godt i den. Så det er et rent og skær luksus problem

Skriv hvis du er det mindste interesseret, håber en anden kan få lige så stor glæde af den som os.

Anmeld

11. november 2010

Mussen2

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.