Mine tegninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.624 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Shibby

2 styks..

Skal finde den perfekte kvinde jeg skal designe på vores væg når vi engang flytter..He..Jeg tegner og tegner..ooog håber jeg finder det helt rigtige design! Eftersom vi har børn blir det mere sobert når det blir smækket op i 2 meters str på væggen

Den kvinde,Bella jeg tegnede i 2004 var ikke censureret..Måtte desværre give afkald på lejligheden hvor hun var da jeg skulle have noget større at bo i da jeg ventede mikkel..Glemte at tage et billede..Det er max nederen..Men skal helt klart ha en kvinde på min væg igen..! Men hvilken krop,hvilket ansigt..Jeg har masser af ideer.. ^^

Resten forbliver hemmeligt lidt endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Mira0911

Kanon flotte er de... Det har du sq klaret meget godt... 

Anmeld

3. november 2010

bette

de er da flotte :)

Anmeld

3. november 2010

>>Carina<<

Hvor er de gode hvem der havde røv som den første kvinde

Anmeld

3. november 2010

Shibby

I know..Det er et modelbillede fra facebook,-alt er jo offentligt tilgængeligt og fuck en lækker krop hun havde..Det er faktisk min favorit indtil videre

Anmeld

3. november 2010

Ellim

Ejjj de er super fint! : )

Anmeld

3. november 2010

JulieE

Hvor er de smukke!!! Specielt nummer to synes jeg har sin helt egen poesi!!!

Anmeld

3. november 2010

Shibby

Sommerfuglepigerne..Tegnet under bingobango for et par lørdage siden  

Tror sgu jeg kan tegne alt..har bare haft en pause fra kunsten i en del år..Har altid hentet inspiration ved min morfar,og da han døde,..der stoppede det..så tegnede jeg bella i 2004,så stoppede det igen,og nu er jeg gået igang igen og starter i praktik ved en kunstner i morgen..er lidt spændt på havd hun siger til det jeg kan

Som 11 årig vandt jeg foreksempel 3 ptæmien i en VOKSENkonkurrence om idedesign til torvehallerne forside tamtam i vejle..Ret blæret..Jeg skal bare igang igen..Det går hvertfald fremad

Tak for jeres ros

Anmeld

3. november 2010

Chamomile

Det har du bestemt talent for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.