Molo, Ida T, Katvig og Osh Kosh, str. 68 og 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.034 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2010

malo

Billede 1: Ida T t-shirt og shorts, str. 68, stand: brugt få gange, prisforslag 50 pp
Billede 2: Lækker bombiBitt fleecedragt, str. 68, stand: brugt få gange, prisforslag: 100 pp
Billede 3: Molo velourbukser, str. 68, stand: god men brugt, lommen er gået lidt fra for oven, se billede 3, prisforslag 50 pp
Billede 5: Boilersuit fra Katvig, str 80, stand: brugt få gange, prisforslag: 75pp
Billede 6:Osh Kosh jeans, str 2, men virker mindre, stand: god, men brugt, prisforslag: 60 pp.
Billede 10: Molo heldragt, stand: brugt, har ikke været tørretumblet, men man kan se den har været vasket, prisforslag: 60 pp

Kom gerne med et bud:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

ChatH

malo skriver:

Billede 1: Ida T t-shirt og shorts, str. 68, stand: brugt få gange, prisforslag 50 pp
Billede 2: Molo velourbukser, str. 68, stand: god men brugt, lommen er gået lidt fra for oven, se billede 3, prisforslag 50 pp
Billede 4:Molo kortærmet body, str. 68, 50 pp
Billede 5: Lækker bombiBitt fleecedragt, str. 68, stand: brugt få gange, prisforslag: 100 pp
Billede 6: Molo heldragt str. 80, stand: brugt få gange, prisforslag 50 pp
Billede 7: Boilersuit fra Katvig, str 80, stand: brugt få gange, prisforslag: 75pp
Billede 8: Molo plysdragt, str 80, stand: god men brugt, bemærk de hvide stjerner i foret er vasket grønne, se billede 9. prisforslag: 100 pp
Billede 9:Osh Kosh jeans, str 2, men virker mindre, stand: god, men brugt, prisforslag: 60 pp.

Kom gerne med et bud:-)

Hejsa, jeg vil gerne købe molo heldragten og molo bodyen og plysdragten fra molo

Anmeld

3. november 2010

malo

Det er i orden, vil du sende mig din adresse i en besked, så kan du få mit kontonr. :-)

Anmeld

4. november 2010

tumle81

Er Katvig heldragten fin i velouren? Hvor meget er den vasket??

Anmeld

5. november 2010

malo

Den er vasket nogle gange, men jeg synes stadig den er pæn i det. Farven på billedet snyder lidt, den er ikke helt så klar blå. Jeg kan prøve at tage et nærbillede senere, hvis du er interesseret.

Anmeld

9. december 2010

malo

Nogle der skal have billige julegaver, jeg er til at handle med:-)

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

malo skriver:

Hvad str er molo heldragten??

Anmeld

9. december 2010

bullerbassen

malo skriver:

Jeg kunne godt bruge katvig dragten - hvordan er den i str

Har nemlig en stribet velour fra katvig og den er stor i str

Hvordan er standen ? Pletter eller huller ?

Og hvad er den billge pris på denne julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.