Madicken kom til verden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
37 svar
0 synes godt om
3. november 2010

6800

18 dage over termin kom den dejligste lille (Lange) pige til verden - og hun var bestemt værd og vente på

Í fredags mødte vi op på fødegangen, hvor jeg skulle sættes igang. Vi blev modtaget af en flink jordemoder og en jordemoder studernede, som viste os ind på en fødestue...Først blev vi vist til rette og fik lidt information om, hvad der skulle ske. 

Kort tid efter bliver der prikket hul på fostervandet, som var ret så grønt, men da jeg jo var gået 18 dage over, var det ikke alarmerende....fik sat mavebælter på, og så blev der ellers kørt kurve, mens de fik lagt ve-stimulerende drop på mig. 

Lille pigens puls ligger ret højt, så de bliver enige om, at jeg skal have mavebæltet på indtil hun er ude....

Nå så gik den lange ventetid ellers igang, men nada skete der...ikke andet end en anelse murren i underlivet. Kl. 16.00 var der vagtskifte, hvor vi fik den mest fantastiske jodremoder og studerende ind…jeg havde det jo super fint, ingen smerter eller noget, så vi kunne jo rigtig snakke…og det skal jeg love for vi gjorde, vi faldt i hak med hinanden med det samme ) og lattermusklerne kom rigtigt på arbejde….det gjorde mine veer derimod ikke…da jeg blev undersøgt kl. 16.00, var jeg kun 3 cm åben og stadig en smule livmoderhals…så på 8 timer havde jeg kun åbnet mig 1 cm.

De begyndte derfor nu, at lufte tanken om en evt. kejsersnit, da lillepigens puls var rimelig høj og mit fostervand blev mere og mere grønt…men der var travlt inde ved kejsersnit, vi var 4 der ventede på at komme derind, og jeg var nr. 3, så kl. 20.30 blev jeg kørt til kejsersnit.

Kl. 21.10 kom verdens dejligst pige til verden – 56 cm og 4350 gram – en LANG – SLANK – LÆKKER lille tøs.

Hun kom hurtigt op til den stolte far, som kom hen og viste hende til mig, hvilket var et kæmpe øjeblik.

Og lidt billeder skal i da ikke snydes for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Frk. Himmelblå

Nårh!

Tillykke med hende .

Anmeld

3. november 2010

LISBETH:-)

Nåååhhhh hun er da bedårende. Og hold da op en god kamp vægt og længde.

Tillykke med hende

Anmeld

3. november 2010

DK

Såååå dejlig hun er!

KÆMPE stort tillykke med hende!!

Anmeld

3. november 2010

Trine89

Nurh.. 

rigtig mange gange tillykke med hende. 

Hun er da bare en smuksak

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Ej hvor er hun lækker. Stort tillykke

Anmeld

3. november 2010

piadas

Hvor er hun sød!

Stort tillykke!

Anmeld

3. november 2010

Maria.

Årh hvor er hun fin! Kan godt forstå du er stolt!

Anmeld

3. november 2010

Ann.

Gud hvor er hun lækker!

Tillykke med hende

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

stort tillykke med den lille lækkermås i har fået jer der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.