Så er vi igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Tanas

Ja nu føler jeg vi er igang med projekt baby. Var hos gynækolog i dag. Manden skal aflevere sædprøve i næste uge og vi skal op d. 12 nov hvor vi ville blive henvist videre til Holbæk

Nu synes jeg lige pludselig det er tæt på at vi er sådan rigtigt igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Sofia

Ønsker jer held og lykke

Anmeld

3. november 2010

Lisbeth1985

Også lige et held og lykke med behandlingen herfra

Anmeld

3. november 2010

CamillaValby

Held og lykke med det hele

Anmeld

3. november 2010

Tanas

Tak skal I have

Er der nogen af jer der ved hvor lang ventetid der er på Holbæk???

Nogen som har været i behandling der og vil fortælle lidt??

Anmeld

3. november 2010

Sujan

Hej.. Jeg er også ved at blive henvist til Holbæk... så kan være vi skal følges ad:-)

Jeg har kun hørt positive ting om Holbæk...

Anmeld

3. november 2010

Mullefisen2011

Ville lige sige held og lykke med det hele..

Vi er henvist til Holbæk og skal til samtale på fredag.. Vi har haft 1 måneds ventetid på samtalen og kan vidst starte i behandling med det samme hvis alt ser fint ud.. så ikke meget ventetid

Mullepigen

Anmeld

3. november 2010

Tanas

Det lyder jo godt

Er der nogen af jer der ved hvordan vi bedst opbevare en sædprøve?? Vi får et sæt sent herhjem og skal lave prøven herhjemme og derefter aflevere den på Nyk F sygehus. Vi har små 50 km og det er jo temmelig langt at køre med sådan en ( vi havde haft snakket om sådan for sjov bare at køre derop og så kunne manden gøre hvad han nu skulle på p pladsen eller et andet sted så den var så frisk som muligt )

Anmeld

3. november 2010

Sujan

Tanas skriver:

Det lyder jo godt

Er der nogen af jer der ved hvordan vi bedst opbevare en sædprøve?? Vi får et sæt sent herhjem og skal lave prøven herhjemme og derefter aflevere den på Nyk F sygehus. Vi har små 50 km og det er jo temmelig langt at køre med sådan en ( vi havde haft snakket om sådan for sjov bare at køre derop og så kunne manden gøre hvad han nu skulle på p pladsen eller et andet sted så den var så frisk som muligt )

Vi havde også lidt langt.. men vi skulle aflevere på Holbæk...

Vi skulle selv købe et sterilt glas på apoteket og så skulle den bare i lommen og afsted... Vi nåede det sådan lige inden den senest skulle afleveres...

Jeg var inde på Holbæks hjemmeside tidligere og der stod at i December er der lukket for tilmelding til insimination fra 5 dec. til 30 dec. :-(

Anmeld

3. november 2010

Tanas

Ok. Vi skulle få det tilsendt. Der er da lidt øv at der er lukket i den periode men samtidig er det måske også meget rart ikke at skulle være på homonbehandling i dec, den er ligesom stressende nok i sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.