12+0 idag. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.196 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. november 2010

NessaXenia

så nåede jeg 12+0, hvor er det fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

BabyAnno2012

Hvor dejligt tillykke med den første milepæl

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

Dejlig lille mave du har

Anmeld

3. november 2010

NessaXenia

tusinde taak  glæder mig til nakkefoldsscanning på fredag, men er alligevel ret nervøs for at alt ikke er ok med min lille baby..

Anmeld

3. november 2010

misslea

Iiihhh tillykke..... hvor er du altså fin

og tænk.... inden du ved af det, så sidder du med jeres lille guldklump i armene... det går sååå mega stærk (jeg taler af erfaring)

fra Lea med Wilma på 3 uger...

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

tusinde taak  glæder mig til nakkefoldsscanning på fredag, men er alligevel ret nervøs for at alt ikke er ok med min lille baby..

uhhh bliver spændende, så skal du lægge billedet ind så jeg kan se den lille spire

Det er sååååå sødt at se den for første gang, den danser rundt derinde og nyder livet i moars mave

Anmeld

3. november 2010

NessaXenia

misslea skriver:

Iiihhh tillykke..... hvor er du altså fin

og tænk.... inden du ved af det, så sidder du med jeres lille guldklump i armene... det går sååå mega stærk (jeg taler af erfaring)

fra Lea med Wilma på 3 uger...

hej smukke.

Jah det er sindssygt som tiden går. tænk at jeg for 2 mdr. siden testede positiv!?

det går meget stærkt..  men tror den allersidste tid går langsomt..

Glæder mig til at se den lille baby der snart er stor og stærk og ligger i mine arme.. gid det var imorgen jeg var ved termin..

Knus.

Anmeld

3. november 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

uhhh bliver spændende, så skal du lægge billedet ind så jeg kan se den lille spire

Det er sååååå sødt at se den for første gang, den danser rundt derinde og nyder livet i moars mave

skal nok ligge billeder ind,

jeg glæder mig helt vanvigttigt.. som et barn til juleaften..

Anmeld

3. november 2010

misslea

Nina Sophia skriver:

hej smukke.

Jah det er sindssygt som tiden går. tænk at jeg for 2 mdr. siden testede positiv!?

det går meget stærkt..  men tror den allersidste tid går langsomt..

Glæder mig til at se den lille baby der snart er stor og stærk og ligger i mine arme.. gid det var imorgen jeg var ved termin..

Knus.

JA du har helt ret.... den sidste ventetid er klart den længste!!! Man er bare SÅ klar både fysisk og mentalt... og det eneste man venter på er BABY!!!

Men når først baby er kommet til verden, så fatter man slet ikke, at man har gået gravid i hele 9 mdr.... for puha, tiden er bare fløjet afsted... og det vil den fortsætte med, også efter babys ankomst

Og ja... du kan roligt glæde dig.... for hold da op, det er SKØNT at blive mor!!!

Mange fra Lea

Anmeld

3. november 2010

sandratobias

Smuk mave...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.