vred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2010

bette

aarrghh har lyst til at råbe og skrige af min mand.. 

han kommer hjem fra arbejde kl. 23 hvor jeg hele aftnen har kæmpet med simone.. og så står mikkel sku også op.. 

han sætter sig til at spille playstation... jeg ber ham så om at tage sig af simone.. og det bliver han sådan lidt.. ej hvorfor nu det...

jeg går ovenpå med ordene.. du kan godt tage dig lidt af din datter..

han kommer så op med simone i liften og placere hende ved siden af mig (ligger i vores seng med mikkel som ville som sammen med mig) og går så nedenunder igen.. 

da simone vågner og vil have en flaske sætter jeg mig ned i stuen med hende.. og går op igen med hende når hun er færdig med at spise.. mikkel vågner kvart i 6.. jeg går ned i stuen med ham og sætter ham i sofaen ved manden.. og siger til ham... kan du så ikke lige aflevere ham i bh.. han svar var "jamen jeg var altså lige på vej ovenpå i seng" 

whaaaaat er det mig den er helt gal med.. ????? er så vred lige nu.. er pisse træt men får fandeme aldrig lov til at sove.. har lyst til at skrige som et lille barn.!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Kaufie

.......har han så spillet hele natten????

For så kan han vel også vente med at sove til han har afleveret Mikkel i børnehaven..... og givet Simone flaske mens du får en velfortjent skraber...

Ja, det er min mening.... Jeg var også blevet gal....

Anmeld

3. november 2010

Anja

Jeg var blevet SÅ tosset, hvis min mand opførte sig sådan!! Kan godt forstå du er vred og med god grund synes jeg, det er da også hans børn.

Anmeld

3. november 2010

Muffinmus

Min mand havde fået af vide han godt kunne pikke af indtil han kunne finde ud af at være en far for sine børn og mand for sin kone!

Og han var slet ikke kommet så langt overhovedet som din mand, men nu er mit temperament også lidt større end dit

Jeg havde gabske enkelt flået nosserne af ham og havde efterladt ham med begge børn  ALENE i nogle timer, uanset hvad kl var.

Og nje, selvfølgelig skal han ikek slippe emd bare at give dig begge børn.

I SKAL simpelthen finde en løsning på jeres problemer, for han gør det jo gang på gang i mod dig. Sig NU ER DET FANDME NOK, og så giv ham en liste over ting HAN skal gøre. Så som at komme ham i bad hver 2 dag, og sørme for at de 2 hygger sig mens du lige tager Simone. UDEN at spille pc i mens.

Og så når der er en rolig stund, så får han Simone i armene mens du laver mad eller går i bad eller bare atger dig en lur. Hvad DU lige har lyst til.

Anmeld

3. november 2010

Lise

Hmm, med sådan en "hjælp" er det vel næsten nemmere at være foruden - eller hvad? Så har man ikke noget at blive sur på i hvert fald...

Har du spurgt ham hvad han mente der ville ske, hvis du havde samme indstilling som ham?

Anmeld

3. november 2010

Lulle25

Jeg er desværre sådan en, når jeg er sur klare jeg det hele selv, og først når jeg er klar til at snakke bliver der snakket, manden min ved jeg er sådan og har dårlig samvittighed når vi har haft sådan en tur, så det fungere her, men ved ikke hvor optimalt det er?

Det er så traels og have bøvl med manden, så det bedste er jo nok og få snakket jeres problemer ud og evt dele opgaverne ud, så I får klarlagt hvem der gør hvad hvilke dage, det har min veninde været nødt til med sin mand og da de vænnede sig til det fungerede det faktisk helt vildt godt, så måske I skulle sætte jer ned og skrive ned. Hendes mand spillede rigtig meget computer før dette, så de lavede også faste tidspunkter hvornår han måtte spille, for han gik i seng når de stod op og hjalp ikke med noget om morgenen og er på arbejde fra om middagen til aften, og nu efter denne aftale aflevere han børn.

held og lykke

Anmeld

3. november 2010

bette

hmm jeg fik da afleveret knægten.. 

og måtte tage mig af simone til kl. 9 og så gik jeg op til ham og bad ham om at stå op.. for jeg kunne ikke holde mig vågen mere. så nu kunne han tage hende.. og sådan var det bare.... vi mundhakkes lidt. men jeg var altså pænt ligeglad.. NU var det fandeme MIN tur til at få lidt søvn.. 

spurgte ham også om simone havde været vågen til kl. lort eller hva.. neeej det havde hun jo sådan set ikke.. men han gik først i seng kl. 02 han sad og spillede... så mener jeg jo her at det så er hans egen skyld... og at han sku bare kunne gå i seng så.. 

grrrrrrr..... jeg blev ret gal og bed en del af ham.. så tror måske han fattede pointen.. sov ihvertfald til kl. 12.30 hvor han vækkede mig og spurgte om jeg ville lave mad.. 

er glad for at høre det ikke bare er mig den er gal med.. suk

Anmeld

3. november 2010

Lene76

bette skriver:

hmm jeg fik da afleveret knægten.. 

og måtte tage mig af simone til kl. 9 og så gik jeg op til ham og bad ham om at stå op.. for jeg kunne ikke holde mig vågen mere. så nu kunne han tage hende.. og sådan var det bare.... vi mundhakkes lidt. men jeg var altså pænt ligeglad.. NU var det fandeme MIN tur til at få lidt søvn.. 

spurgte ham også om simone havde været vågen til kl. lort eller hva.. neeej det havde hun jo sådan set ikke.. men han gik først i seng kl. 02 han sad og spillede... så mener jeg jo her at det så er hans egen skyld... og at han sku bare kunne gå i seng så.. 

grrrrrrr..... jeg blev ret gal og bed en del af ham.. så tror måske han fattede pointen.. sov ihvertfald til kl. 12.30 hvor han vækkede mig og spurgte om jeg ville lave mad.. 

er glad for at høre det ikke bare er mig den er gal med.. suk

godt og høre at du gav ham lidt igen...... og at du fik sovet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.