Er ret så sikker på at mit vand lige er gået !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Bare-mig

Maggieh skriver:

nåårh, jeg har bare fået at vide af jm. at hvis vandet går så skal man bare vente på veerne bliver regelmæssige og ringe ind

Jeg arbejder selv som assistent på fødegangen og normalt vil vi gerne, at der bliver ringet ind til os ved vandafgang - ikke fordi du skal komme ind nu, men så kommer du i "vente" bakken så vi ved vi har en fødende der kommer på et tidspunkt. Derudover bliver der lavet en aftale med dig om hvornår du skal komme ind, hvis du ikke selv begynder at få veer. Højst sansynligt er det i morgen tidlig omkring kl 08, så du kan få hjælp til at få født, så du undgår penicillin.

Så få ringet på fødegangen, og så se om du ikke kan få sovet lidt (selvom det er svært når man er spændt) men der går lang tid inden du kan sove igen

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Magsen

Mor til Maj skriver:

Jeg arbejder selv som assistent på fødegangen og normalt vil vi gerne, at der bliver ringet ind til os ved vandafgang - ikke fordi du skal komme ind nu, men så kommer du i "vente" bakken så vi ved vi har en fødende der kommer på et tidspunkt. Derudover bliver der lavet en aftale med dig om hvornår du skal komme ind, hvis du ikke selv begynder at få veer. Højst sansynligt er det i morgen tidlig omkring kl 08, så du kan få hjælp til at få født, så du undgår penicillin.

Så få ringet på fødegangen, og så se om du ikke kan få sovet lidt (selvom det er svært når man er spændt) men der går lang tid inden du kan sove igen

Held og lykke

hmm, når ja, sådan havde jeg ikke set på det.

jaa, havde også tænkt mig at lægge mig til at sove (prøve)

men når det vil jeg så gøre..

tak for at du skrev

Anmeld

2. november 2010

Sees

Wuuhuu, hvor er det spændende!!

Efter min vandafgang gik der 5 kvarter og så kom veerne bare væltende.

Jeg ringede til fødegangen da vandet gik kl. 04.15 ca., og fik besked på at komme kl. 08.00 - Jeg var på fødegangen kl. 06.45, og kl. 09.24 lå lille Emil i mine arme

Held og lykke!!!

Anmeld

2. november 2010

Carina1977

Held og lykke med fødslen

Min fødsel startede også med at vandet gik, og jeg var ikke det mindste i tvivl, der sev hele tiden vand ud. jeg kan huske jeg ringede ind på fødegangen efter 1½ time, og blev bedt om at komme derind 1 time senere. Da jeg kom derind var jeg allerede 3 cm. åben, havde ikke haft veer endnu på det tidspunkt.Fik at vide at fødslen skulle sættes igang, hvis jeg ikke var begyndt at få veer efter 24 timer. Ca. 5 timer senere startede veerne, og de var dælme kraftige

Så ring ind til fødegangen, og så vil de sikkert gerne lige tjekke dig

Anmeld

2. november 2010

Dansker I Holland

Maggieh skriver:

Ja det er lige hvad jeg er !!

under ''one born every minute'' ..

Så nu må vi se hvad der sker

WISH ME LUCK Hihi

Maggie 41+1

Uhhh hvor spændende Jeg håber ikke for dig at der går så længe inden du har din baby i armene Har selv haft snydeveer idag, så jeg håber snart der sker noget hos mig osse selvom jeg ikke er så langt som dig VESTØØØØØØØØØØØØØV

Knus Sussie 38+1

Anmeld

3. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Spændende!!! Held og lykke. Håber du får en skøn fødsel...

Anmeld

3. november 2010

Magsen

Sees. skriver:

Wuuhuu, hvor er det spændende!!

Efter min vandafgang gik der 5 kvarter og så kom veerne bare væltende.

Jeg ringede til fødegangen da vandet gik kl. 04.15 ca., og fik besked på at komme kl. 08.00 - Jeg var på fødegangen kl. 06.45, og kl. 09.24 lå lille Emil i mine arme

Held og lykke!!!

åhr hvor dejligt, gid det også gik så hurtigt her .. men har ikke fået veer endnu såå :/ men nu skal de nok komme !!

Anmeld

3. november 2010

Magsen

Carina1977 skriver:

Held og lykke med fødslen

Min fødsel startede også med at vandet gik, og jeg var ikke det mindste i tvivl, der sev hele tiden vand ud. jeg kan huske jeg ringede ind på fødegangen efter 1½ time, og blev bedt om at komme derind 1 time senere. Da jeg kom derind var jeg allerede 3 cm. åben, havde ikke haft veer endnu på det tidspunkt.Fik at vide at fødslen skulle sættes igang, hvis jeg ikke var begyndt at få veer efter 24 timer. Ca. 5 timer senere startede veerne, og de var dælme kraftige

Så ring ind til fødegangen, og så vil de sikkert gerne lige tjekke dig

her siver det også bare VILDT meget :b

og har lige været inde og blive tjekket jeg er ca 2 cm åben og ½ cm livmoderhals tilbage, jeg fik at vide at jeg skulle prøve at få sovet og så ringe ind igen da jeg vågner eller veerne går igang. Så nu er jeg bare SÅ spændt på at se hvad der sker!!

og tak

Anmeld

3. november 2010

Magsen

NR3ønskebarn skriver:

Uhhh hvor spændende Jeg håber ikke for dig at der går så længe inden du har din baby i armene Har selv haft snydeveer idag, så jeg håber snart der sker noget hos mig osse selvom jeg ikke er så langt som dig VESTØØØØØØØØØØØØØV

Knus Sussie 38+1

jeg har gået med snydeveer on'n'off i ca 3 uger nu !! så det er på tide at der skete noget

taaaak, og sender dig en masse tilbage

Anmeld

3. november 2010

Trolde_mor

Ihh.. er total spændt.. håber veerne er kommet i gang af sig selv, ellers havde du jo nok en aftale på fødegangen og dermed med sikkerhed er der nu

Glæder mig SÅ meget til at høre mere fra dig søde, og høre at den lille er kommet godt til verden

Alt muligt held og lykke med fødslen-tanker sendt afsted (de behøver nemlig ikke internet for at lande hos dig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.