Nogen der kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Maalene

Hej piger..

Som nogle af jer ved fik jeg en kirurgisk abort onsdag i sidste uge, da fostret desværre havde været død i 4 uger...

Jeg blødte self onsdag og lidt torsdag, og fredag var det ikke frisk blod længere... Lørdag og søndag var der slet ingenting...

Begyndte så at bløde igen i går, og har også blødt i dag - mere frisk blod men ikke voldsomt meget, sådan lidt ligesom mens...

Nu er spørgsmålet så, om det allerede kan være min mens som er kommet? Passer nogenlunde med den gamle cyklus nemlig...

Fostret var jo død i 4 uger, så kan være mit HCG og hormoner og alt det næsten var ude af kroppen i sidste uge - eller kan det blot være det fra operationen der er "gået op" igen?

Håber nogen kan hjælpe mig - på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Summer

Først vil jeg sige at jeg er rigtig ked af at høre at du har skulle igennm alt dette, men jeg håber at du snart er oven på igen både fysisk og psykisk.

Da jeg fik en kirurgisk abort i Juli måned blødte jeg også sådan lidt om and off i en uge ca. men min mens fik jeg først 4 uger senere og p næsten samme tidspunkt som fra før jeg blev gravid.

Når det nu er 4 uger siden at den døde, kan det måske godt være at det er din mens, men jeg ved det faktisk ikke. For når du for en udskabning så tager de jo rigtig meget blod med ud.

Det siges også at hvis man fortætter med at bløde at det så kan være fordi de ikke har fået det hele med ud.

Jeg ville ringe til lægen hvis du fortsætter med at bløde.

Du får lige en med på vejen.

Anmeld

2. november 2010

Maalene

Maria... skriver:

Først vil jeg sige at jeg er rigtig ked af at høre at du har skulle igennm alt dette, men jeg håber at du snart er oven på igen både fysisk og psykisk.

Da jeg fik en kirurgisk abort i Juli måned blødte jeg også sådan lidt om and off i en uge ca. men min mens fik jeg først 4 uger senere og p næsten samme tidspunkt som fra før jeg blev gravid.

Når det nu er 4 uger siden at den døde, kan det måske godt være at det er din mens, men jeg ved det faktisk ikke. For når du for en udskabning så tager de jo rigtig meget blod med ud.

Det siges også at hvis man fortætter med at bløde at det så kan være fordi de ikke har fået det hele med ud.

Jeg ville ringe til lægen hvis du fortsætter med at bløde.

Du får lige en med på vejen.

Tusind tak for dit svar

Er ked af at høre du har været det samme igennem - håber snart du får de to fantastiske streger igen

Har nemlig læst ens mens kommer 4-6 uger efter udskrabet, men håber jo lidt på den allerede er her nu, for jo før den kommer - jo før kan vi forhåbentlig få vores to streger igen

Men må lige se tiden an - hvis den fortsætter en 4-5 dage, kan det jo tyde på det var min mens, ellers er det nok bare gener fra udskrabet...

Men tusind tak for dit svar - og I ønskes alt held herfra

Anmeld

2. november 2010

Summer

Maalene skriver:

Tusind tak for dit svar

Er ked af at høre du har været det samme igennem - håber snart du får de to fantastiske streger igen

Har nemlig læst ens mens kommer 4-6 uger efter udskrabet, men håber jo lidt på den allerede er her nu, for jo før den kommer - jo før kan vi forhåbentlig få vores to streger igen

Men må lige se tiden an - hvis den fortsætter en 4-5 dage, kan det jo tyde på det var min mens, ellers er det nok bare gener fra udskrabet...

Men tusind tak for dit svar - og I ønskes alt held herfra

Tak men vi er heldigvis oven på igen og kæmper videre for de 2 streger.

Det siges at man bliver hurtigere gravid efter en abort/fødsel, så hvem ved jeg i hverfald alt hvad jeg kan for at det lykkedes hurtigt for jer igen

Anmeld

2. november 2010

Maalene

Maria... skriver:

Tak men vi er heldigvis oven på igen og kæmper videre for de 2 streger.

Det siges at man bliver hurtigere gravid efter en abort/fødsel, så hvem ved jeg i hverfald alt hvad jeg kan for at det lykkedes hurtigt for jer igen

Tusind mange gange tak - krydser også ALT hvad jeg kan for jer

Anmeld

2. november 2010

Blyb

Maalene skriver:

Hej piger..

Som nogle af jer ved fik jeg en kirurgisk abort onsdag i sidste uge, da fostret desværre havde været død i 4 uger...

Jeg blødte self onsdag og lidt torsdag, og fredag var det ikke frisk blod længere... Lørdag og søndag var der slet ingenting...

Begyndte så at bløde igen i går, og har også blødt i dag - mere frisk blod men ikke voldsomt meget, sådan lidt ligesom mens...

Nu er spørgsmålet så, om det allerede kan være min mens som er kommet? Passer nogenlunde med den gamle cyklus nemlig...

Fostret var jo død i 4 uger, så kan være mit HCG og hormoner og alt det næsten var ude af kroppen i sidste uge - eller kan det blot være det fra operationen der er "gået op" igen?

Håber nogen kan hjælpe mig - på forhånd tak

Hej Maalene

Jeg tror ikke du skal regne med det er din mens allerede, desværre! Din livmoder slimhinde skal heles helt igen, inden du vil få en ny mens (det er jo den du bløder ud hver måned). Desuden skal dit HCG også helt i 0, før du kommer ind i normal cyklus. Den vil dog nok falde ret hurtigt eftersom du fik en udskrabning.

Jeg er selv ved at bløde en masse ud efter min medicinske abort i fredags -og det er ikke så lidt kan jeg fortælle.

Tror bare det kan være lidt efterblødning fra din udskrabning. Men ellers skal du næsten ringe til sygehuset og høre.

Skal du ikke til efterfølgende kontrol? Det skal jeg på fredag, hvor de også tager blodprøve (HCG).

Held og lykke med dit videre forløb.

Hilsner fra blyb - der nu har abortret for 3. gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.