Tut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Siber

Først vil jeg sige et stort tillykke med dit nye job, det lyder helt vildt fedt!

Hvordan gik det med kikkert undersøgelsen?

Knus Siber, der blev lidt bekymret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mary

Håber også det er gået godt!  Har tænkt på dig Tut.

Anmeld

2. november 2010

Tut

Ih i er så søde og betænksomme.

Koloskopi'en viste ikke noget, men han tog nogle prøver inde fra tarmen, dem kommer der svar på sidst på ugen.

Og så skal jeg have en kikkertundersægelse ned gennem halsen.

Jeg bløder heldigvis ikke mere nu (har ik gjort det idag), men jeg har stadig ondt i maven.

Anmeld

2. november 2010

Mary

Tut skriver:

Ih i er så søde og betænksomme.

Koloskopi'en viste ikke noget, men han tog nogle prøver inde fra tarmen, dem kommer der svar på sidst på ugen.

Og så skal jeg have en kikkertundersægelse ned gennem halsen.

Jeg bløder heldigvis ikke mere nu (har ik gjort det idag), men jeg har stadig ondt i maven.

Det lyder bare rigtig grimt sådan noget  Hvad var der egentlig sket? Var du begyndt at styrtbløde eller hvad siden der kom udrykningskøretøjer? 

Anmeld

3. november 2010

Tut

Mary skriver:

Det lyder bare rigtig grimt sådan noget  Hvad var der egentlig sket? Var du begyndt at styrtbløde eller hvad siden der kom udrykningskøretøjer? 

For at gøre en lang historie kort.

Så gik jeg lørdag aften og blev mere og mere kvalm og smerter i maven.

Og pludselig fik jeg voldsomme mavekramper og løb ud på toilettet, og her kom der en del blod ud med afføring.

Det lettede trykket, men jeg kunne mærke at trykket steg hele tiden i min mave, og jeg måtte på toilettet igen, og levere en omgang blod.

Jeg ringede til lægevagten, og fortalte ham hvordan det hele var.

Og han sagde at det lød til at det var blødende mavesår, og at han ville sende en ambulance. Jeg sagde dog til ham at det ikke var nødvendigt med en ambulance da min far kunne køre mig, men han sagde at hvis det var blødende mavesår, så kunne jeg miste meget blod meget hurtigt, derfor insisterede han på at sende en ambulance, og sammen med den kom sgu en akutlæge bil også.

Og derfra gik alt bare meget hurtigt.

Jeg blev udstrevet søndag kl. 15. Og er nu på mavesårs medicin.

Anmeld

3. november 2010

linemus

Ej altså, Tut. Sikke noget Mener de stadig det er mavesår, eller ved de først besked, når prøverne er klar?

Line

Anmeld

3. november 2010

Tut

linemus skriver:

Ej altså, Tut. Sikke noget Mener de stadig det er mavesår, eller ved de først besked, når prøverne er klar?

Line

De mener stadig at det er mavesår, men det skal konstateres ved en kikkertundersøgelse oppe fra os ned i maven.

Tarmundersøgelsen var for at se om der var nogle cyster eller lign i tarmen, og celleprøverne fra tyktarmen er for at udelukke coloncancer.

Hvis prøverne ikke viser noget, så skal jeg have den anden kikkertundersøgelse oppefra.

Anmeld

3. november 2010

Lene76

ej hvor træls, rigtig go bedring.....

Hvis man tænker lidt over det med alt det i har været igennem det sidste par år, så var det osse næsten mærkeligt hvis du ik fik et el andet...... der med ik sagt at det sku være sådan noget her.....

go bedring

Anmeld

3. november 2010

Plysbjørnen

God bedring Tut.

Anmeld

4. november 2010

Monica

Stakkels Tutter... Har faktisk lige tænkt på hvordan det gik med dig.... God bedring

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.