Bachelorprojekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Bachelorprojekt

Vi er to studerende ved sygeplejerskeuddannelsen i København.

I forbindelse med vores studium, er vi i gang med at udarbejde et bachelorprojekt der omhandler amning og ammepres.

Vi har til dette formål brug for, at få kontakt med nogle mødre, der har oplevet problemer med dette. Formålet er at undersøge hvordan amning opfattes og italesættes i det danske sundhedssystem. Vi er interesserede i at interviewe mødres oplevelser om jeres ammeforløb, ammeproblemer og ammepres.

Planen er at lave et gruppeinterview med tre mødre af en times varighed, som helst skal foregå i uge starten af 45 eller uge 46. Gruppeinterviewet vil blive holdt om formiddagen i lånte lokaler på Københavns Sygeplejeskole - Hermodsgade 8, København N.  

Hvis du ikke har lyst til at medvirke i gruppeinterviewet, men er interesseret i at fortælle din ammehistorie, er du velkommen til at maile din historie til os.

Vi vil spørge om du vil deltage i projektet på følgende betingelser:

Din deltagelse er frivillig, og du kan til enhver tid trække dig fra deltagelse. Hvis du trækker dig, vil ingen af de informationer, du har bidraget med blive anvendt.

• Dine oplysninger vil blive behandlet fortroligt og anonymt.
  • Oplysninger der indgår i projektet vil blive opbevaret forsvarligt indtil projektet er afsluttet. Herefter slettes/makuleres alle oplysninger.
  • Der er ingen risici forbundet ved deltagelse i projektet.

Hvis du har lyst til at deltage eller har spørgsmål, må du meget gerne kontakte os på mail syh13607@stud.phmetropol.dk

Såfremt du vil deltage i vores bachelorprojekt skal vi følge de juridiske retningslinjer for indsamling af patientdata til brug i projekter, og må derfor beder dig om at underskrive en samtykkeerklæring inden gruppeinterviewet. (Vi medbringer samtykkeerklæringen den dag gruppeinterviewet vil foregå). 

Med venlig hilsen

Jeannie L. Hansen og Sabrina K. Hansen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bachelorprojekt skriver:

Vi er to studerende ved sygeplejerskeuddannelsen i København.

I forbindelse med vores studium, er vi i gang med at udarbejde et bachelorprojekt der omhandler amning og ammepres.

Vi har til dette formål brug for, at få kontakt med nogle mødre, der har oplevet problemer med dette. Formålet er at undersøge hvordan amning opfattes og italesættes i det danske sundhedssystem. Vi er interesserede i at interviewe mødres oplevelser om jeres ammeforløb, ammeproblemer og ammepres.

Planen er at lave et gruppeinterview med tre mødre af en times varighed, som helst skal foregå i uge starten af 45 eller uge 46. Gruppeinterviewet vil blive holdt om formiddagen i lånte lokaler på Københavns Sygeplejeskole - Hermodsgade 8, København N.  

Hvis du ikke har lyst til at medvirke i gruppeinterviewet, men er interesseret i at fortælle din ammehistorie, er du velkommen til at maile din historie til os.

Vi vil spørge om du vil deltage i projektet på følgende betingelser:

Din deltagelse er frivillig, og du kan til enhver tid trække dig fra deltagelse. Hvis du trækker dig, vil ingen af de informationer, du har bidraget med blive anvendt.

• Dine oplysninger vil blive behandlet fortroligt og anonymt.
  • Oplysninger der indgår i projektet vil blive opbevaret forsvarligt indtil projektet er afsluttet. Herefter slettes/makuleres alle oplysninger.
  • Der er ingen risici forbundet ved deltagelse i projektet.

Hvis du har lyst til at deltage eller har spørgsmål, må du meget gerne kontakte os på mail syh13607@stud.phmetropol.dk

Såfremt du vil deltage i vores bachelorprojekt skal vi følge de juridiske retningslinjer for indsamling af patientdata til brug i projekter, og må derfor beder dig om at underskrive en samtykkeerklæring inden gruppeinterviewet. (Vi medbringer samtykkeerklæringen den dag gruppeinterviewet vil foregå). 

Med venlig hilsen

Jeannie L. Hansen og Sabrina K. Hansen

det lyder rigtigt spændende!

Jeg er sikker på der er mange herinde der med glæde vil hjælpe Jer, inkl. mig selv

Jeg tror måske I skal udspecificere om I er interesserede i ALLE ammeforløb eller måske specielt dem der har haft problemer af den ene eller anden art? For de fleste har jo en "turbulent" amme start men nogle har så flere udfordringer end andre oveni det almindelige besvær og pres

I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis I er interesserede i min historie (ikke helt efter bogen). Skriv evt. herinde, så kan jeg sende Jer min mail!

Pøj pøj med projektet!

Knus Caroline med Laura på 8 mdr.

Anmeld

3. november 2010

Bachelorprojekt

Vi er intersseret i at høre fra mødre, som har haft problemer omkring amning. Dette er blandt andet om: Hvilke forventninger havde i til amning og hvilke ammeproblemer oplevet i? (Vi er ikke interesseret i at høre om begynder vanskeligheder med amning, men ammeproblemer, der har medført, at man har været nødt til at overgå/supplere med modermælkserstatning) Hvad gjorde i ved ammeproblemerne? Har i oplevet ammepres fra sundhedssystemet og hvordan har ammepres påvirket jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.